create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

4 July 2010

Video Seks Ranjang Miyabi Maria Ozawa dan Ariel Peterpan

Bintang filem pornografi terkenal dari Indonesia, Maria Ozawa atau Miyabi dan Ariel peterpan khabarnya bakal berlakon bersama...sahih ke cerita ni?..jika benar sumber yang dilaporkan agensi berita indonesia..semakin meletuplah dan semakin popularlah Ariel di seluruh dunia.


Maria Ozawa atau lebih dikenali dengan panggilan Miyabi terkenal dengan beberapa aksi lakonan lucah dan pernah mencetuskan kontroversi dengan aksi panas beliau teringin dan mengidam untuk berlakon di sisi Ariel..Miyabi dikatakan mengidam dengan ketampatan dan susuk tubuh milik Ariel,,,mantap katanya..sesuai dengan tubuh beliau yang menjilat jari...(yang ini tambah rencah sikit).



Sementara itu di Indonesia, peguam kepada Ariel berkata, anak guamnya itu memohon diberikan gitar.Beliau ingin menghasilkan beberapa buah lagu sewaktu di kamar penjara (Ada lagi ke peminat nak beli album beliau lepas ni?)


"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

6 Motivasi:

Jard The Great said...

hahaha.. ade je orang nk beli.. sedangkan dalam penjara pun.. ade org nk bergmbar dengannya

Unknown said...

cam lagu cinta tiga segi-kai, lagu tu kai wat time dlm penjara sblom die kne hukum gantung..bes kot lagu tu..aku rase lagu yg ariel nk wat nnti mesti bes, penoh perasaan!! kah3

mrnoble said...

Ada lagi ke peminat nak beli album beliau lepas ni? <-- makin masuk penjara makin glemer, confirm ramai yg beli, silap2 bleh cecah platinum :p

farysa said...

erm erm
farysa nk beli
hahaha
lagu dia best best

Legasi Piston Pecah said...

ada kot yang nak dengar..haha

ILA HonEyBuNNy said...

mesti ada jugak peminat yg hendak beli...heheh

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: