create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

9 September 2013

Set Bersalin Anugerah Normal (RM190) Free Postage

Set Bersalin Anugerah Normal terbaru di pasaran Rahsia!! Untuk wanita mengembalikan tenaga, kecantikan, langsing dan menawan serta memuluhkan semangat ibu yang baru melahirkan anak. Set bersalin anugerah normal ini adalah hasil kombinasi kekuasaan 30 juzuk Al-Quran, Doa-doa pilihan dan khasiat herba tradisional untuk penjagaan ibu dan bayi. Set bersalin ini mengandungi :
  1. Losyen Sejuta khasiat Anugerah – 180 ml
  2. Mandian/ Sauna Herba Anugerah – 6 uncang
  3. Rahsia Ketenangan Ibu Minyak Pilis Anugerah – 30 ml
  4. Minyak Telon Anugerah – 50 ml
  5. Minuman Kesihatan Ubat Bijian Anugerah – 250 ml
  6. Rahsia Kebersihan Wanita – 100 ml
  7. Minyak Sejuta Rahsia Anugerah – 150 ml

Khasiat Set Bersalin Anugerah 

Wanita dan kecantikan memang tidak boleh di pisahkan. Majoriti wanita ingin kelihatan menawan lebih-lebih lagi bagi yang sudah berumahtangga, kerana adalah merupakan tanggungjawap yang dituntut dalam islam bagi seorang isteri untuk berhias demi suami. Namun begitu masalah yang sering dialami oleh kebanyakan wanita sudah beranak ialah kesukaran untuk mengembalikan tubuh badan seperti anak dara dulu. Malah keadaan bertambah sukar apabila ada yang mengalami penyakit kronik selepas bersalin seperti darah tinggi, buasir, meroyan dan lesu serta tidak bermaya. Emosi wanita selepas bersalin juga lebih sensitif terutamanya jika berat badan atau penampilan diri yang diimpikan tidak dikecapi. Ini akan membuatkan mereka rasa rendah diri untuk berhadapan dengan orang ramai.
Memahami keadaan sekarang tidak mengizinkan kaedah berpantang seperti dulu, Set Bersalin Anugerah – Set Normal diperkenalkan agar wanita-wanita moden dapat memulihkan kesihatan dan penampilan selepas bersalin dengan mudah dan selamat. Ia juga boleh dikatakan sebagai langkah permulaan bagi mereka yang percaya dengan kaedah berpantang untuk mencuba keberkesanannya. Set bersalin Anugerah – Set Normal juga adalah sangat istimewa kerana ia mengabungkan 2 kombinasi penting iaitu dunia perubatan Islam dan perubatan moden. Setiap ramuan didalam set bersalin Anugerah – Set Normal ini telah didoakan dengan 30 juzuk Al-Quran dan doa-doa pilihan agar ibu dan bayi dibaluti dengan mukjizat qalam Allah.
Selain dari bacaan 30 juzuk Al-Quran, Set Bersalin Anugerah – Set Normal telah ditenagakan lagi dengan doa-doa qalam suci Al-Quran seperti :-
Surah Al-Fatihah, Surah Al-Baqarah, Surah Al-Buruj, Surah Al-Raaf, Surah Taubah, Surah Yunus, Surah An-Nahl, Surah Al-Israa, Surah Asyu’ara, Surah Fusilat, Surah Ankabut, Asma Ul-Husna. Selain itu set bersalin Anugerah-Set Normal ini diadunkan dengan herba dan kayu kayan yang sering digunakan oleh bidan-bidan kampung suatu masa dahulu. Kebanyakkan hasil hutan ini semakin pupus dan luput ditelan zaman. Diantaranya ialah kayu serapat, lada pintal, tahi angin, kayu mahsuri, daun salam, tongkat ali putih, daun tanduk rusa, temu kunci, daun lempoyang dan banyak lagi. Ini adalah antara bahan yang membuatkan set Bersalin Anugerah – Set Normal ini sangat penting untuk wanita bersalin.
Kita sering bertanya mengapa wanita zaman dulu mampu mengembalikan bentuk badan yang baik walaupun mempunyai anak yang ramai. Rahsianya adalah di dalam khasiat herba dan kaedah berpantang yang diikuti. Herba-herba yang digunakan oleh nenek moyang kita mempunyai sifat pemeliharaaan dan pemulihan anatomi dalaman wanita.
InsyaAllah, kombinasi Al-Quran dan khasiat di dalam set bersalin Anugerah – Set Normal ini mampu mengembalikan tenaga, kesihatan dan mempercepatkan proses pemulihan bagi ibu-ibu bersalin. sebagai umat kita hanya mampu berusaha dan mengharapkan keredhaan Allah.


BERMINAT BOLE SMS/WASUP : 012-5312513
FREE POSTAGE
Untuk Pelbagai lagi produk boleh lawati FBPage Kami di "Irdina IRIS Beauty Shoppe"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: