create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

27 June 2010

Video Lucah Ariel: Aktiviti seks remaja naik mendadak

Jakarta: Permohonan maaf Ariel kepada umum atas isu rakaman hubungan seksnya tidak membawa apa-apa makna, kata ketua Muhammadiyah, Din Syamsuddin.
Kata pemimpin pertubuhan Islam kedua terbesar di Indonesia itu, Vokalis kumpumlan Peterpan berkenaan sepatunya meminta maaf kepada Tuhan.."Minta maaf kepada Dia, Jika minta maaf kepada orang ramai, ia tidak menyelesaikan masalah". katanya, semalam.
Menurut Din, perbuatan Ariel merakam aksi itu meninggalkan kesan buruk meluas di kalangan masyarakat. " Jangan nafikan apa-apa lagi, kerana pornografi dalam bentuk apa pun membawa kesan buruk," katanya-Sumber- Agensi.

Sementara itu, Video lucah dalam bentuk DVD enam minit dan dua minit telah mula dijual di pasar-pasar di Jakarta dengan harga 30 ribu rupiah atau kira-kira RM10 telah mula dijual dan mendapat sambutan hangat dari kalangan peminat video lucah yang tidak mempunyai kemudahan internet. Seorang pembeli berkata, dia menjadi teruja untuk melihat Luna Maya...bukannya Ariel kerana selalu menyaksikan Luna di kaca tv dan sekarang dapat menyasikan sedalam-dalamnya. 


"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

1 Motivasi:

mrnoble said...

rosak2
aku mmg tak suka artis2 indon ni

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: