16 July 2010

Arah Kiblat Sudah Berubah: Korang Sembahyang Tadi Arah Mana?

Kiblat kita dah berubah ker? so..betul ker arah kiblat kita solat jumaat tadi? Remedy rasa betullah kot..tapi yang kata berubah dari arah barat ke barat laut tu apa?




Di Indonesia, Majlis Fatwa Indonesia telah memutuskan perubahan arah kiblat darai arah barat ke barat laut. Itulah berita terbaru remedy dapat.
Di Malaysia pula, satu Istiwa A'zam, di mana matahari akan berada tepat di atas Kaabah dan pada masa itulah kita boleh mengukur arah kiblat secara tepat. Fenomena ini akan berlaku pada hari ini 16 Julai dalam pukul 5.30 petang.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

6 Motivasi:

TOLANIC said...

Tidak mungkin!

Hazzy Ishak said...

ye ke? sumber sahih ke ni?
mana bukti

Entry terbaru dari Hazzy,
Makan durian dengan nasi. Pelik ke?

princeduyong said...

eh kalau tgk kompas pun mmg dia bukan tepat2 tunjuk arah barat...dia menghala arah barat laut sket...

Mr Noble said...

tu kat indon, kat malaysia ni ok lagi, takde pon org ckp salah kiblat

xazryx said...

xde keluar berita pon.

nosembilanbelas said...

masih lagi betul kedudukan kiblat (walaupun dengan mata kasar)..TQ for info

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: