create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

6 July 2010

Carrefour Seluruh Malaysia Bakal Menutup Operasi

Rangkaian Carefour seluruh Malaysia bakal ditutup? khabar angin mengenai isu ini sedang bertiup kencang selepas  laporan agensi Reuters bahawa Carrefour telah memulakan penjualan unitnya di Malaysia, Thailand dan Singapura serta merancang unruk menghentikan operasinya di ketiga-tiga negara itu.


Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan belum menerima sebarang penjelasan dari pengurusan Carrefour berikutan laporan media mengenai rangkaian pasaraya Perancis itu akan menutup operasi di Malaysia, Thailand dan Singapura.

Menterinya, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, berkata beliau menganggap perkara itu sebagai khabar angin selagi belum mendapat penjelasan Carrefour. "Saya pun dengar khabar angin juga. Jadi, sebelum dapat perkembangan, saya anggap khabar angin. Tetapi, adalah tidak betul kalau kita kata pelaburan di Malaysia ini tidak tarik minat pengusaha antarabangsa," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen di sini hari ini.


"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

2 Motivasi:

mrnoble said...

hmm.. kalu betul2 tutup kedai, agaknya hypermarket mana la yg akan take over kedai yg tutup tu? giant maybe?

ILA HonEyBuNNy said...

hah??yaka.....kena tgu neh btol ke x....itu la...shopping giant la..heheh

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: