10 July 2010

Katak Si Puru Pula Ramalkan Sepanyol Juara Piala Dunia

Heboh seluruh dunia apabila "Paul the Octupus" membuat ramalan terhadap beberapa perlawanan bolasepak Piala Dunia. Tidak kurang juga hebatnya ramalan "Mani Si Nuri" yang saling berlawan ramalan dengan si sotong. Sotong kata Sepanyol, Nuri kata belanda.

Belum pun habis kisah sotong dan nuri, seokor lagi haiwan muncul membuat ramalan keputusan perlawanan akhir Pila Dunia. kali ini "Katak si Puru" pula membuat kejutan apabila membuat telahan pasukan sepanyol dan belanda akan berakhir dengan kemenangan berpihak pada Sepanyol, menang menerusi penentuan Penalti. Ramalan dilakukan guna tempurung kelapa. 

Persoalannya, di mana binatang-binatang ini berada sewaktu saingan peringkat kumpulan berlangsung?. Mestilah tak berani nak buat ramalan kan, takut kerana pada masa tu ada 32 pasukan, susah nak buat ramalan. Pasal Katak si Puru ni remedy kurang pasti dari negara mana, cuba google untuk maklumat lanjut.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

3 Motivasi:

IERA HAJERAH AZMAN said...

oh, aku pon nak meramal lah.spain menang :P

Ramalan Juara World Cup 2010 || Spain di ramal menang.

velasrizal said...

sotong dah burung dah katak dah..lps ni hewan pe lak ye..

Sukarnya Menolak Undangan Perkahwinan

Mr Noble said...

hahah! lawak la world cup 2010 ni

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: