25 July 2010

Kisah Benar: 15 Teknik Untuk Melihat Hantu (18SG)

Kenapa kita takut jumpa hantu? kenapa bila sebut hantu orang akan takut? tapi kenapa di negara barat, mereka berebut-rebut nak tengok hantu? semua persoalan ni susah aku nak rungkaikan dan kepada mereka yang benar-benar kuat semangat nak melihat rupa bentuk hantu, jin dan sebagainya bolehlah mencuba teknik-teknik yang telah aku kutip dari beberapa sumber...layanz...semua yang diceritakan di sini adalah kisah benar seorang pemburu hantu. Jom layan


  1. kalau nak tengok benda camtu kena calet ujung najis yg pertama mase kite meneran
  2. Puasa sunat 30 hari, pastu tak leh mkn daging dan telur. Setiap lepas solat amalkan Asma'ul Husna ni "Ya Bathin" 33 kali
  3. Semasa mandi mayat. air mayat melimpah turun, sila tengok celah kangkang anda kepada air mayat tadi
  4. Cuba tanya orang ni, saya dengar dia boleh lihat hantu mana tau dia boleh ajar 0193619305
  5. Cuba tengok dalam youtube
  6. Tengok cermin lama-lama, pasti terkejut ada hantu muncul
  7. Pergi jirat cina, namapaklah hantunya...harap jangan terkencing
  8. Ada cara paling mudah dapat tengok pocong kat bukit merah laketown resort, bayar 5 ringgit kot..masuk rumah hantu
  9. Orang2 tua cakap, kangkang atas longkang waktu maghrib, cuba try
  10. Tunggu time pilihanraya, mesti ramai hantu keluar
  11. Nak tengok hantu, tak payah susah2..pergi ke kelab malam kat KL tu...bersepah hantu
  12. Dekat Ipoh memang boleh jumpa hantu di jirat cina, tapi muka manusia, sorang lelaki, sorang perempuan..diorang tgh berxina..ustaz pun malas nak tangkap
  13. kalau ada orang meninggal, air mandian tu ambik sapu di kedua-dua kening
  14. Bayangkan sahaja rupa hantu
  15. Pasang CD/DVD citer hantu

macam mana? ada yang berani nak buat? kesimpulannya, kenapa nak buat kerja-kerja macam ni...banyak lagi perkara berfaedah boleh dibuat..sepatah kata Ismail Kamus...Hantu sajer yang boleh lihat hantu..buat pengetahuan korang...aku tergerak nak buat entri ni selepas terbaca satu thread dekat satu forum popular..sorang forumer ni buka thread bertanya..."Macam Mana Nak Tengok Hantu atau Jin" dan semua 15 teknik di atas adalah jawapan yang diberikan oleh forumer2 di forum tersebut...kalau korang nak tengok sumber asal bolehlah ke sini




"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

6 Motivasi:

nawza_terbaek said...

no 5 biase buat..tpi kene member teman r...hahaha

interpeso21 said...

igtkan betol3....hihihi

Mr Noble said...

haha! lawak2 :p

hyprobulksmsreview said...

Kaedah yang pertama ni macam betul jer, berbaloi ke aku mencubanya?

KamiTheBlog© said...

hahaha. kalau bley aku xnk tgok. takot woooo

mail kacip said...

jom bunuh hantu jangan takot

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: