15 July 2010

Minyak Di Malaysia Kehabisan: Pasal Harga Minyak nak Naik Ke?

Aduh...kebanyakan Pam minyak sudah kehabisan minyak, ini termasuk minyak diesel..adakah kerana harga minyak nak naik pengusaha pam sorokkan minyak? kat mana diorang nak sorok..macam mana nak isi minyak ni?


Tak pushati punya pasal..terus pergi ke kaunter dan bertanya dengan nada marah sikitlah...mana korang sorokkan minyak? jawab petugas di situ..mana ada sorok bro...dah dari petang tadi semua kenderaan datang sini top up full tank...siap ada bawak tong spare pulak... oh aku yang salah sangka ker...

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

3 Motivasi:

princeduyong said...

nasib kita la kan...

SKETSA JAM EMPAT

Zack Zaifull said...

aku tau petrol nak naik pun maghrib tadi, tapi kebetulan exora aku dah nak abih petrol, so, petang tadi balik keje singgah tuang petrol kat stesen minyak...

nosembilanbelas said...

hem, masa beratur nak isi minyak semalam..memang ada satu lori datang bawak 4 tong besar warna biru (kecik sikit drpd tong drum)..org tu isi semua minyak kat tong dia...
di mana? manjung.stesen minyak petronas kat traffic light

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: