21 January 2011

Pakaian dalam dan Bikini Untuk Kaum Lelaki (18sx)

Bikini, ya..jangan terkejut Remedy dah jual Bikini pulak. Rasanya jual bikini lagi untung. harap-harap dapatlh pelanggan. Sebelum tu remedy nak introduce dulu jenis-jenis Bikini yang ada di pasaran dan yang popular dipakai oleh penggemar bikini.
Selalu kita akan kaitkan Bikini dengan wanita di kolam renang, tapi macam mana pulak Bikini jika dipakai oleh kaum lelaki, agak2 korang lepas tak? maksud remedy lepas ditayangkn di pawagam tak?..jom kita lihat contoh pakaian dan juga bikini untuk kaum lelaki.



"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

7 Motivasi:

Mr Noble said...

haha! geli sehh, muntah jap uwekk :p

faiz said...

er...xpercaya aku baru pas tgk suma tu..hahah

Post-post baru faiz!
Newbie pun boleh dapat trafik
Tutorial untuk download tegar
Tutorial menggunakan torrent

Mah@mahu said...

bikini laki ni knp kat bawah jer atas wakkakak... cantik gak sexy gila... mesti isteri2 suka kan..

Lagenda said...

isk..isk..isk..astaga!!! smbil tutup mata..errr apsal yg nett tu ditutup? opsss tutup mata balik!

Cylia Chel said...

betul ke tu..ade ke org jual??

xazryx said...

net thong tu apesal censored ?hahaah .

azreen amran said...

gagagaga... tetiba mata jd berpinar.. aisey.. cam hampeh tol~ gagaga

:-)

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: