create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

8 July 2010

Saiz Zakar Ariel Peterpan 21 Sentimeter Panjang

Polis Indonesia telah melakukan ujian pengecaman fizikal terhadap Penyanyi, Ariel Peterpan, Luna Maya dan juga Cut Tari, lapor sebuah akhbar semalam, Ujian tersebut dibuat bagi mengesahkan bentuk Anatomi pelaku seks yang dikatakan mirip ketiga-tiga mereka ini.

Kami periksa bahagian dalam dan luar, baik yang dapat dilihat dengan mata kasar atau sebaliknya, semuanya kami periksa, seperti saiz kaki, punggung, tangannya berapa sentimeter dan bentuk tubuhnya juga, Kata seorang jurucakap polis, Marwoto Soeto.


Berdasarkan hasil ujian fizikal itu yang dibocorkan kepada media tempatan, panjang Zakar Ariel adalah 21 Sentimeter, kemaluan di dalam video tersebut mungkin kurang satu atau dua sentimeter atau lebih kerana sewaktu diukur Ariel tidak mendapat apa-apa rangsangan melainkan melihat wajah forensik ujian tersebut. Saya tidak pasti samada panjang alat kemaluan Ariel diukur sewaktu lembik atau sewaktu menegang, itu semua kerja Forensik, jawab Marwoto.

Penyanyi berusia 29 tahun itu ditahan pada 22 Jun lalu kerana disyaki mengedar video klip adegan seks beliau bersama kekasihnya, Luna Maya dan bekas kekasihnya, Cut Tari.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

4 Motivasi:

Lagenda said...

Hah?? Sampai gitu sekali selidiknya?? Adoiyaiii..x malu ke yek

mrnoble said...

haha! satu dunia tau :p

Izzlin said...

memalukan.
sesungguhnye post cmni pun da menyebarkan aib org..

Mohd Fadil said...

gila...kahkahkahkah...macam ni pun ada ker..

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: