create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

27 December 2010

Dinar Iraq diapungkan Pada kadar USD3.70 seunit

Berita pengapungan Dinar Iraq menjadi isu hangat setelah US dan Barrack Obaama mengumumkan kemerdekaan penuh kerajaan Iraq di bawah pemerintahan Presiden Iraq yang baru. Mungkinkah ini salah satu spekulasi yang akan menyebabkan terlalu ramai orang percaya dan taksub akan berita pengapungan Dinar Iraq tersebut?

Heboh di duni offline dan juga Online, US bakal mengapungkan Dinar Iraq (IQD) pada harga tambatan 1 Dinar = USD3.70. Pasti ramai yang bakal berkira-kira ingin menjadi jutawan segera..Bila agaknya?..esok, lusa, minggu hadapan atau bulan hadapan.

Nanti dulu, ini adalah sekadar spekulasi, apa-apapun boleh terjadi. Kemungkinan Dinar Iraq akan dicetak baru selepas pengapungan matawang Iraq? mungkin ya..ini bagi memastikan Dinar-dinar palsu tidak dicuci begitu sahaja.

dari segi hukum oula bagaimana? apakah tindakan kita melalukan spekulasi matawang, membeli matawang Iraq ketika harganya jatuh merudum disebabkan tekanan ketenteraan dari US..Ramai saudara seislam kita yang terkorban, merana dan merintih di sana..kita di sini mengaut keuntungan.

Di facebook, di Twitter..semuanya berbicara tentang Dinar Iraq. Apa-apaun mari kita lihat penghujung hikayat Dinar Iraq Bakal diapungkan....



"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

1 Motivasi:

Shahiran said...

Betul ke ni? Jadi Iraq ni sekarang bakal lebih kurang Malaysia pula taraf ekonominya.

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: