create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

28 January 2011

Blogger Jangan Tertekan Untuk Mencari Trafik


Entri pada hari ini agak sedikit santai. "Blogger dan Trafik" memang tidak boleh dipisahkan ibarat isi dan kuku..ibarat aur dengan tebing...tidak sedap masakan tanpa garam..begitulah boleh diibaratkan blogger dan juga pengunjung blog...saling melengkapi.
Tertekan mendapatkan jumlah trafik yang tinggi? rata-rata blogger yang bergiat aktif dengan iklan nuffnang atau apa sahaja berkaitan mencari duit jajan melalui platform blog akan merasa tertekan bila statistik pengunjung berkurangan. Remedy juga kadang kala merasa begitu.
Mungkin ada yang berkata..."Aku tak kisah pun pasal pengunjung ni"....tapi kes sebegini agak terpencil...jika tidak kerana duit jajan pun...semangat blogger untuk terus berkarya berganjung pada jumlah pengunjung setia blog dan sudi membaca hasil coretan blogger...

Untuk mengurangkan tekanan..remedy syorkan..marilah kita kembali ke landasan blogger yang sebenar...jadikan blogging sebagai satu hobi....blogging perkara-perkara yang benar-benar kita minati...dan kalau boleh carilah identiti anda....kerana identiti adalah perkara terpenting untuk kekal dalam dunia blogger.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: