create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

23 January 2011

Blogger Perlu ada lebih dari satu blog....

Amaran...Entri ini tidak bermakna pada blogger yang tidak serius dalam dunia blogging....Ingat...jangan suka-suka nak spam sana sini..atau beli trafik untuk tingkatkan jumlah pengunjung...Ni dah apahal si remedy ni...eh..saja jer nak buat intro gempak sikit...takkan tak boleh....
Pernah tak blogger2 semua jumpa ayat di bawah ni masa buat blogwalking atau ziarahi bloglist?






Ha..itulah sebabnya kita sebagai blogger perlu ada 2 atau 3 blog...bukan apa, dikhuatiri tiba-tiba blog kita disable secara tiba-tiba...lihat contoh di bawah:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Mahu tanya satu masalah menimpa pasal salah satu blog saya tiba-tiba 'not found' dan saya yakin ia sudah 'didelete' atau 'hack' atau apa istilah pun, bukan saya yang delete blog tersebut. Cuma nak tanya kawan2 forum, adakah blog kita boleh didelete oleh orang lain walaupun mereka tidak tahu username dan pasword kita. atau mereka boleh detect juga username dan pasword kita.


Terima kasih.


blog hilang : http://bayarkadkredit.blogspot.com

Kesian tengok nasib yang menimpa seorang rakan blogger kita ni...terpaksalah buat baru...Apa sebab blog beliau disable masih lagi diselubungi misteri..So, better berhati-hati dengan google rules


"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

2 Motivasi:

Legasi Piston Pecah said...

disable?
pergh...kalau lah boleh enable..

::nuRuLaDHar:: said...

huhu slalu gak jumpe cam tu...haishhh

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: