create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

31 January 2011

Breakfast@Suria Kini "The Kerinting 3"


Slot "Breakfast@Suria" telah hampir setahun berkumandang di corong radio setiap pagi dari 5.00 pagi hingga 10.00 pagi...selama ini berdua dan mulai 31 januari ini slot kegemaran remedy ini akan dikendalikan oleh "The Kerinting 3" mean tiadalah lagi kerinting bro..Siapakah the krinting yang ketiga ini?

Halim othman dan Zizi kini mendapat teman penyampai baru iaitu Shiera atau Sharifah Shahira..alah dia ni akak yang suka buat lawak kerbau...he he....dia ni satu malaya pasti dah kenal dengan lawak bersahaja dan mulut laser tapi dah ambik insuran mulut. Nampak gayanya bertambah meriah dan gamatlah konti suria bermula minggu depan...eh..esoklah ya.

Kenapa nak panggil krinting 3...tengok gambar Shiera tu kan berambut lurus...he he...agak misteri juga kenyataan ini...mari kita terjah...layan gambar kak shiera satu ketika dahulu...tengok bawah ya..


Memang sesuailah  dinamakan "The Kerinting 3"..kalau lihat pada gambar rambut Kak Shiera suatu masa dahulu..memang tepatlah pilihan Suria FM...Remedy harapkan gandingan Trio eh...Radio kot...betullah tu Trio kerinting ini akan menjadi fenomena dan menyeri pagi-pagi remedy on the way balik dari kerja. Tahniah kak Shiera.

p/s: bila remedy tengok muka kak shiera ni teringat pulak pada arwah "Din Beramboi"...




"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: