create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

21 January 2011

Program penipu Dr. Azizan utk tahun 2011..Sahih ke?

Salam Semua, saja nk kongsi emel yg aku dpt dari Richworks network (Dr. Azizan 'Mickey' Osman).. die hantar kat emel wife aku, cepat2 aku brief wife aku psl kencingan program ni.. nasib baik.. sket lg wife aku nk TERjoin..!

=======bulshiet starts here========

From: Dr. Azizan Osman
Subject: Hadiah tahun baru 2011 - Pra-Perlancaran program baru
To: [censored]@yahoo.com
Date: Friday, December 31, 2010, 6:01 PM
Salam ANDA


Apa khabar ANDA? Selamat Tahun Baru 2011 daripada saya! Semoga tahun 2011 ini akan menjadikan ANDA suatu transformasi untuk ANDA & keluarga hidup lebih bahagia, sihat, kaya, berjaya dan diberkati Tuhan.

Sempena tahun baru 2011 ini, saya bakal melancarkan satu program baru besar-besaran untuk siri "Seminar Kuasai Potensi Diri-Dimensi Baru 2011".

Sebelum program ini dilancarkan di media cetak & media elektronik dalam masa beberapa hari lagi, saya ingin mengajak ANDA untuk bukan sahaja menyertai program baru saya tetapi berkongsi dan dibayar insentif oleh pihak Richworks sebagai hadiah penghargaan daripada kami jika ANDA sudi berkongsi tentang program baru kami ini dengan orang lain.
Berminat?

Sila baca langkah-langkah seterusnya dengan teliti kerana ianya penting untuk kerjasama ANDA dan saya!

Sertai program baru saya

Sempena perlancaran program baru saya "Seminar Kuasai Potensi Diri-Dimensi Baru 2011" di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak ini, saya ingin ANDA untuk pastikan yang ANDA mengambil peluang mendapatkan tiket untuk menghadiri program baru saya "Seminar Kuasai Potensi Diri-Dimensi Baru 2011" yang bakal membantu ANDA memahami perspektif baru tentang bagaimana untuk lebih berjaya pada tahun ini serta tahun-tahun yang akan datang dengan menguasai kekuatan, bakat serta potensi kejayaan hidup, kerjaya atau perniagaan menggunakan kaedah terbaru saya.

Dibayar kerana berkongsi?

Ya! Sebagai pemegang tiket program baru saya ini, secara automatik ANDA boleh berkongsi dengan sesiapa sahaja untuk menyertai program saya. Yang bestnya ialah, setiap orang yang mendaftar melalui "link" laman web ANDA yang akan saya berikan nanti, ANDA akan dibayar RM10/orang untuk level pertama, sekiranya peserta level pertama berkongsi pula dengan orang lain pada level ke-2, maka ANDA juga akan mendapat bayaran RM5/orang dan ini berlaku sehingga level ke-3, ANDA akan dibayar lagi RM5/orang.

Contohnya,

Level 1: ANDA memperkenalkan program SKPD ini kepada 20 orang peserta, maka ANDA akan dibayar RM10x20 orang = RM200 (Insentif)

Level 2: 20 orang peserta tadi memperkenalkan kepada 5 orang rakan mereka, maka RM5/orang x 100 orang = RM500 (Insentif)

Level 3: 100 orang pada level ini berkongsi dengan 3 orang, maka 100 x 3 orang=300 orang. Maka, RM5 x 300 orang = RM1,500 (Insentif)

Jumlah bayaran insentif adalah RM2,200 kepada ANDA. Best bukan?

Apakah syarat-syarat untuk menjadi Affiliate Richworks dan langkah-langkah seterusnya?

1- Daftar untuk pembelian tiket ANDA di www.SKPD2011.com secara on-line, hanya pembayaran melalui Visa atau Mastercard diterima samada Kad Kredit atau Kad Debit seperti kad ATM Maybank yang mempunyai logo VISA atau Kad Debit Prepaid Mastercard AmBank.

2- Log-in bahagian "Sistem Affiliate Baru" di www.SKPD2011.com untuk mempelajari bagaimana ANDA akan dibayar oleh pihak Richworks.

3- Log-in bahagian "Login Affiliate" di www.SKPD2011.com untuk mendapatkan "link" laman web serta alat pemasaran melalui emel dan Facebook yang mudah yang telah disediakan untuk para Affiliate Richworks gunakan bagi berkongsi dengan rakan-rakan serta mengajak mereka untuk menyertai program baru saya.

Bagaimana ANDA akan dibayar?

Semua pembayaran insentif akan dibayar oleh pihak Paypal melalui akaun Paypal ANDA kepada ANDA selepas pendaftaran & bayaran peserta diterima oleh pihak Paypal. Pembayaran untuk pendaftaran sebelum atau pada hari terakhir setiap bulan akan dibayar pada 15hb bulan berikutnya, sementara pendaftaran sebelum atau pada 15hb akan dibayar pada 1hb bulan berikutnya.

Kenapa saya bersedia untuk membayar insentif kepada ANDA?

Untuk setiap program saya, saya perlu berbelanja banyak kos pengiklanan serta pemasaran bukan? Memandangkan ramai daripada anda merupakan bekas graduan saya, saya mengajak ANDA untuk turut serta mengiklankan program saya, sekiranyaANDA rasa ianya mempunyai nilai serta membantu sedikit sebanyak perubahan hidup ANDA, maka saya amat gembira membayar kos pengiklanan tersebut kepada ANDA. Bagus bukan?

Tetapi itu tidak bermaksud saya tidak akan mengiklankan program saya ini, malah bajet pengiklanan saya tahun ini adalah lebih besar daripada tahun-tahun lepas kerana saya ingin mengajak lebih ramai orang untuk mengorak langkah mempelajari bagaimana untuk transformasi diri ke arah lebih berjaya dalam hidup selepas ini.

Peringatan: Program Affiliate Richworks ini bukanlah sistem MLM atau yang sewaktu dengannya, ia hanyalah satu cara untuk saya memberikan kembali kepada ANDA sedikit insentif di atas keikhlasan ANDA berkongsi dengan orang lain tentang kebaikan atau manfaat mendapatkan ilmu, mentor dan sistem kejayaan melalui program baru saya ini.

Sekiranya ANDA memilih untuk hanya sertai program ini dan tidak mahu berkongsi dengan sesiapa, itu terpulang kepada ANDA. Tetapi sekiranya ANDA pilih untuk berkongsi, jangan ANDA risau, semua alat atau sistem pemasaran untuk ANDA berkongsi melalui emel atau Facebook telah saya sediakan, ANDA hanya perlu klik butang "Share" di dalam sistem Login Affiliate ANDA dan ianya akan mula bekerja untuk ANDA.

Mudah gila.....

Jumpa nanti di dalam program SKPD-Dimensi Baru 2011! Sebarang pertanyaan, ANDA juga boleh hubungi pihak Richworks di 019/013-2442244/019-2442400/03-55191260.



Dr Azizan Osman
Ketua Pegawai Eksekutif
Richworks Human Capital Development (M) Sdn Bhd.
-------------------------------------------------------------
Alamat:
No.74 & 74A, Wisma Richworks,
Jalan Badminton 13/29,
Seksyen 13, 40100 Shah Alam,
Selangor.
T:03-55191260 F:03-55191266
W: www.richworks.com.my

SUMBER

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

3 Motivasi:

Anonymous said...

saya rasa ini adalah pembhongan ..program dr.azizan adalah berbentuk seminar..bukan multilevel mcm nni.. dah pernah pergi seminar dia? try dulu baru tau..

Khairul Nizam said...

Hanya org yang belum pernah pergi kursus2 motivasi sahaja yg cakap mcm anda..sesiapa yg sdh berbelas belas kali pergi ke bermacam macam k motivasi sahaja yg tahu..sebenarnya semua terletak pada diri sendiri..

Apa yang perlu anda buat ada lah duduk bermuhasabah kpd diri sendiri..dan terus mencuba..

Tiada guru yang paling keras melainkan kegagalan..

Khairul Nizam said...

Hanya org yang belum pernah pergi kursus2 motivasi sahaja yg cakap mcm anda..sesiapa yg sdh berbelas belas kali pergi ke bermacam macam k motivasi sahaja yg tahu..sebenarnya semua terletak pada diri sendiri..

Apa yang perlu anda buat ada lah duduk bermuhasabah kpd diri sendiri..dan terus mencuba..

Tiada guru yang paling keras melainkan kegagalan..

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: