create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

28 January 2011

Real Profit Sharing Program:Club Asteria

Club Asteria, ada sesiapa pernah dengar nama kelab asteria sebelum ni?. Ini bukanlah kelab kereta atau kelab penyokong bola sepak..itulah keunikan program terbaru program profit sharing yang dikongsikan oleh saudara Pyan_Sempoy kepada remedy baru-baru ini. Pada mulanya agak keliru juga dengan nama program ini yang diasaskan oleh Andrea Lucas.


Apa yang menarik sangat dengan Club Asteria ni?..Macam lebih kurang sama saja dengan program-program lain yang pernah wujud sebelum ini. Agak sinis statement ini kan?..so remedy share sedikit sebanyak tentang program ini..selebihnya..anda boleh layari website CLUB ASTERIA sendiri untuk lebih keterangan lanjut.

Apa itu Club-Asteria?

Club-Asteria bermula sejak Januari 2010 adalah Program Perkongsian Keuntungan yang sebenar dimana keuntungan yang dihasilkan adalah daripada perniagaan yang jelas (real business) dan diuruskan oleh Andrea Lucas, seorang yang benar-benar berkelayakan dengan pengalaman keseluruhan lebih 30 tahun. Beliau juga bekas Pengarah Bank Dunia.

Yuran Keahlian Club-Asteria

Silver - USD 9.95 sebulan
Gold - USD 19.95 sebulan

Bagaimana Syarikat Memperolehi Keuntungan?

Apabila anda mendaftar dan login, anda akan lihat banyak senarai pautan disertakan seperti Exclusive Tools, Business Tools, Success Tools, Training, Coaching, Opportunities, Travel, Shopping Mall, Remittances dan sebagainya. Keuntungan hasil daripada jualan tersebut serta bayaran yuran keahlian yang diterima akan dikongsi bersama ahli Club-Asteria.

Perkongsian Keuntungan Syarikat

25% daripada keseluruhan keuntungan syarikat akan digunakan untuk kos pentadbiran

75% daripada keseluruhan keuntungan syarikat akan dibahagikan semula kepada ahli. Pecahannya adalah seperti berikut :
45% diperuntukkan bagi pembayaran komisyen kepada ahli yang menaja
30% diperuntukkan bagi pembayaran bonus kepada ahli pada setiap minggu

Komisyen Kepada Ahli Yang Menaja

Dengan anggapan ahli yang ditaja aktif (membuat bayaran keahlian setiap bulan):

Ahli Silver

Bagi setiap ahli Silver atau Gold yang anda taja, anda akan dibayar $4.50 setiap bulan

Ahli Gold

Bagi setiap ahli Silver yang anda taja, anda akan dibayar $4.50 setiap bulan

Bagi setiap ahli Gold yang anda taja, anda akan dibayar $9.00 setiap bulan


Contoh Pengiraan Pendapatan Ahli Yang Menaja

1. Ahli Silver (yuran $9.95 sebulan). Jika anda menaja 20 downline tidak kira Silver atau Gold, anda akan dapat $90 setiap bulan.

2. Ahli Gold (yuran $19.95 sebulan). Jika anda menaja 10 Silver dan 10 Gold downline, maka anda akan dapat $45+$90=$135 setiap bulan.

Apa itu Asterios?

Asterios adalah mata ganjaran yang diperolehi apabila setia kepada syarikat dan juga daripada aktiviti yang dilakukan. Setiap kali anda membayar yuran keahlian, anda juga akan mendapat 10 Asterios jika anda ahli Silver dan 20 Asterios jika anda ahli Gold sebagai penghargaan ke atas kesetiaan anda. Asterios juga boleh diperolehi dengan membeli daripada syarikat dengan kadar $10 = 10 Asterios. Lebih banyak Asterios yang dikumpul, lebih banyak keuntungan daripada program ini.

Apa itu Network Director?

Ahli Gold boleh mendapat status Network Director dengan membeli secara pukal Asterios berjumlah minimum $1,000 . Kelebihan sebagai Network Director ialah komisyen penajaan tidak terhad kepada ahli yang anda taja sahaja. Anda akan mendapat komisyen mencapai sehingga 30% daripada keuntungan keseluruhan network anda (Level 2,3,4 dan seterusnya) tanpa had.

Bonus Mingguan Kepada Ahli

Selain mendapat komisyen penajaan, setiap ahli Silver dan Gold juga akan mendapat bonus mingguan. Setiap minggu, peratus bonus yang akan diperolehi ahli akan dikira daripada peruntukan 30% keuntungan syarikat tadi. Peratus bonus mingguan adalah tidak tetap (bergantung kepada nilai peruntukan vs jumlah Asterios keseluruhan). Peratus bonus mingguan biasanya tidak lebih 10%.

Baiklah, setakat ini perskongsian remedy tentang perniagaan terbaru dan sedang hangat sekarang ini. Kepada sesiapa yang inginkan maklumat lanjut dan sebagainya boleh terus berhubung dengan saudara Pyan_sempoy 

ADD YM : pyan_sempoy @ sms:012-4601203
"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: