create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

24 February 2011

Aididleaks a.k.a Aididmuaddib dan Papa Gomo bergaduh?

Panazz!!!!!Blogger Anti MLM dan Blogger Politik bergaduh? memang panazz...isu apa pulak ni sampai nak bergaduh-gaduh?.isu MLM haram, riba' sistem MLM menindas dan isu kebodohan rakyat Malaysia yang terlalu percaya akan skim MLM atau isu Politik ciptaan Blogger yang terkenal dengan isu-isu politik menghenam pembangkang?


Aididmuaddib A.K.A Aididleaks mula mendapat tumpuan apabila entri blog beliau yang aku rasakan berjaya membongkar kepincangan skim peniagaan berbilang tingkat atau MLM..walaupun AC Konsortium bukanlah MLM secara langsung..tapi penindasan dari segi harga belian dan harga jualan produk ACK dikatakan mengaut keuntungan berlipat kali ganda dari harga belian....Riba' lah tu...memang teruk ACK dihentam oleh Aidid..tapi semuanya berdasarkan fakta yang boleh menjadi point-point penting aidid.

Satu demi satu pendedahan dilakukan oleh aidid di dalam blog beliau...memang gerun bila aku first time singgah blog aidid ni....nak kata macam mana ya...macam nilah....kira kategori 18sg lah ni...so...bebudak bawah 18 tahun jgn pandai2 nak jengah blog aidid....banyak company2 dan MLM leaders yang dah koyak rabak dibelasah si aidid ni....anataranya..

Hai-O
E-Dymium
exFuze
PUMP
Aleacorp
Ads4bucks dan banyak lagi lah....

Yang kecohnya sekarang...si Papa Gomo yang terkenal dengan niche Politik pulak masuk campur dan buat satu entry dalam blog beliau mempertikaikan keikhlasan si aidid dlm memberi kesedaran tentang taktik penipuan skim MLM ni....ramai yang tak puas hati beb....korang boleh refer dekat SINI

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

6 Motivasi:

Legasi Piston Pecah said...

nie semunya kes pasal duit la eh

REMEDY KARUNG GUNI said...

@LPP: bukan pasal duit bro...ni smua pasal niche blog...masing2 mahu fofular

Fazli said...

tumpang trafik kot...

Anonymous said...

da lame da isu ni. ke ko plak cube tarik traffik aidid or papokgomok?

Anonymous said...

haha..ko pon tumpang fofular tarik trafik...tarik bro..jangan tak tarik....

REMEDY KARUNG GUNI said...

tumpang tarik trafik tak salah....yang salahnya tumpang buat fitnah

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: