1 February 2011

Kisah benar:Lelaki Operate untuk berwajah anjing di Brazil-gambar

Belum lama ini beredar menghebohkan para pengguna jejaring sosial di Brasilia yaitu ulah seorang seniman muda yang mengambil kepala anjing yang sudah mati untuk ditempelkan secara permanen ke wajahnya dengan alasan seni dan terlihat menjadi seperti manusia anjing sungguhan.






Wajah pemuda tampan ini sengaja dioperasi ditempelkan bangkai kepala anjing agar tampil bak manusia anjing asli Beredar sejak tanggal 25 Januari lalu, foto proses operasi wajah manusia anjing ini diunggah di jejaring sosial microblog setempat. Terlihat dengan jelas bagaimana proses penggabungan kepala anjing ke wajah pemuda yang ganteng ini hingga wajahnya benar-benar terlihat sempurna menjadi manusia anjing. 
 
Nanum seperti dikutip ruanghati.com dari sebuah media Forum setempat mengatakan bahwa para ahli berpendapat hal itu tidak akan bisa permanen karena darah manusia dan anjing berbeda dan tidak mungkin disatukan sehingga lama kelamaan kepala anjing yang menyatu tersebut akan membusuk

SUMBER
"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

10 Motivasi:

Amir Izzat said...

dia ni bodoh ke bangang..tak tau la nak cakap apa

REMEDY said...

to amir: dh gila dia ni remedy rasa..kurang siuman..

misz myza said...

euwwwwww.. geliiii dan jijik... agak ngok ngek la.. mesti la kepala anjing tu busuk bila dah mati...

♥yaya budak suka embun♥ said...

geli ahhh
kalau busuk bangkai anjing tu tak ke bg kesan kat die..ish3

REMEDY said...

To misz myza: kita tgk pun dah geli tapi org sewel macam mamat dlm gambar buat tak tahu jer

REMEDY said...

To yaya: otak singkat dia ni....yaya suka main embun ya?

namaku rahmat said...

mak ai geli siot

entry terkini:banjir di 5 negeri ragut 3 nyawa

Ikramsu said...

ish2...dy ni mengubah ciptaan tuhan ni.

Legasi Piston Pecah said...

hish...
manusia ke binatang...?

+qAsiH naDiRa+ said...

mmg giler~x de org normal boleh pikir mcm ni~agaknye dia x normal kot~

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: