27 February 2011

Lensa Rosak, Panglima Berkuda, IR dan Yuyu Zulaikha: Ini Pendapat Aku Pulak

Bila lensa Rosak buat entri bertajuk "Pelacur Blogger" menyentuh pelbagai point yang digarap secara kritikan dan menegur...termasuklah point yang menyebut mana blogger "Yuyu Zulaikah"..ada suara-suara sumbang yang menyanggah pendapat LR....seperti "Panglima Berkuda" dan juga "Izamir Ridzwan" yang beriya-iya mempertahankan yuyu...relakslah bro.....

Aku lebih mudah melihat perkara ini dari segi membina...ambillah sedikit kebaikan dan manfaat yang diberikan dalam entri lensa rosak....jangan terus melatah....nak jadi Blogger ni hati kena kental....kalau betul yuyu sentap dan sebagainya..sepatutnya dia dah boleh ambil pengajaran....janganlah kita ni cuba menegakkan benang yang basah...memang dh betul apa si yuyu tu agak "Keras" dalam Video Blog beliau...so,..kenalah terima kritikan...

Padahal banyak lagi point2 yang berfaedah dalam entri lensa rosak....macam Izamir Ridzwan...adakah bro akan membela jika blogger yang disentuh oleh LB bukan kenalan atau rakan blogger br?...Blogger kenalah matang dan bersedia menerima kritikan oleh blogger lain....jangan jadi blogger lembik...


"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

3 Motivasi:

isaac ismael said...

respek lu.
betul lu cakap

Pendekar Berkuda said...

IYEAH...

opps.. tak kisah pasal isi dalam entry ni..

jika dia bukan blogger lembik..

entry pendekar pun takkan bagi kesan..

tul tak?

tapi kalau dia blogger lembik...

dia sendiri akan kumpul semua kawan2...

serang pendekar dan bla bla bla...

tapi yang pentingnya...

pendekar bukan panglima yea...

sekian... (^_^)

jantanromeo said...

mmg tulisan dia cantik dan kemas tapi ayat macam pariah blogger!...cuba tanya dia BLOG ni siapa yang punya!?

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: