7 March 2011

Chow Xiao Wei Mohon Maaf Belasah Kucing Sampai Mati

Kekejaman seorang wanita yang memukul seokor kucing sehingga mati amat menyayat hati apabila tindakan beliau telah dirakam oleh sebuah CCTV. Ramai yang berasa tindakan beliau sangat zalim..Walaupun beliau (Gambar) telah memohon maaf secara bertulis tetapi masih ramai yang tidak berpuashati. sedikit komen di bawah:

Kejam betol la amoi ni, takde perikemanusiaan langsung. Sanggup dia seksa dan bunuh kucing yang tak bersalah tu. Semua orang dah marah kat dia. Akibat tekanan dari banyak pihak dan identiti dia dah pon terbongkar, dia tampil untuk memohon maaf.

Akaun FB dia dah delete dan dia pun dah benti keje kat Mines. Kan dah menyusahkan diri sendiri lol. Nasib baik ada bukti video cctv tu, kalau tidak ntah bape ekor lagi la kucing jadi mangsa. Kejadian berlaku di di sebelah restoran KFC berdekatan Pasar Seri Kembangan.

Surat permohonan maaf :-


"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

6 Motivasi:

papabear said...

dah pun dapat balasan... baru dia tau...

Cik Nathrah said...

hahaha. padan muka. nak share ek :)

Legasi Piston Pecah said...

ayat dia tu standart la...
mintak simpati...sekadar menulis macam tu aku pon boleh..kalau betul-betul dia nak berubah, sekadar macam tu aje tak cukup...buktikan yang dia benar-benar tak benci haiwan.

ejdeejasmi said...

13 mac ni suh dia turun jasin..ada gotong royong bersihkan kawasan kucing terbiar...kita tengok betol ke dia dah syg haiwan..ni link nya

http://myqza.blogspot.com/2011/03/aktiviti-amal-gotong-royong-di-pusat.html

.::WaNiE::. said...

melakukan kekejaman konon.

tak dapat control konon

kucing tu tak usik dia pun !

tidak tidk tidak (terbayang camne dia pijak kucing tu)

Dilakochan said...

Ni lah dia, bila org ikot perasaan.
Ade masalah mental gamaknya!

sedih betol kt kucing tuh!

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: