create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

29 March 2011

Jackie Chan Meninggal Dunia Akibat Sakit Jantung

Sebuah rumah sakit di Los Angeles telah mengumumkan bahawa Jackie Chan telah meninggal. Pelakon legenda Hong Kong yang telah muncul di lebih dari 100 film meninggal tadi malam selepas serangan jantung. Dia mempromosikan filem terbarunya, '2 Kung Fu Panda '. Para doktor mengatakan bahawa jadual yang padat menyebabkan stres yang melampau dan menempatkan terlalu banyak tekanan pada hatinya. Chan harus pergi ke Hong Kong hari ini untuk memulakan pengambilan gambar pada filem seterusnya '1911 '.

Keluarga pelakon belum mengeluarkan kenyataan berkaitan dengan berlalunya pelakon yang benar-benar luar biasa yang meninggal dunia pada usia muda 56. Fans menyerbu untuk selepas pengesahan kematiannya datang melalui sebuah sumber yang dekat dengan Chan. Beberapa selebriti juga diposting ufti peribadi mereka melalui face book. Will Smith; "Seorang pelakon yang luar biasa, dia akan selamanya tidak dijawab dan selalu dalam hati kita. RIP Jackie. x "

Bahkan Presiden Amerika Syarikat Barack Obama meletakkan sebuah penghargaan peribadi kepada seniman bela diri berkata: "Jackie Chan adalah orang yang boleh bercakap melalui bakat, ia adalah peringatan dari kekuatan kemanusiaan. Dia selamanya akan berada di hati kita, inspirasi sejati yang mengilhami banyak generasi. Pertama itu Nate Dogg maka itu Jackie Chan. "



Google Translate






"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: