create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

10 March 2011

Kenapa Siaran Langsung Malaysia Vs. Pakistan dibatalkan

Dukacita dimaklumkan siaran langsung perlawanan Pra Kelayakan Olimpik (pusingan kedua) di antara Skuad Olimpik Pakistan menentang Skuad Olimpik Malaysia pada 9 Mac 2011 ( Rabu) di Stadium Punjab, Lahore, Pakistan pada jam 10:30 malam ini terpaksa dibatalkan atas sebab masalah teknikal yang dihadapi oleh penyiar televisyen tempatan Pakistan yang sepatutnya membekalkan kami siaran perlawanan tersebut.

Pihak Astro Arena (Saluran 801) ingin memohon maaf di atas pembatalan dan masalah yang tidak dapat di elakkan ini di saat-saat akhir memandangkan informasi mengenai masalah ini hanya di maklumkan pada kami beberapa minit yang lalu.

Untuk mak...luman anda, Pakistan TV mempunyai masalah menghantar insyarat siaran langsung kerana tidak mempunyai segmen satelit bagi membolehkan insyarat transmisi ke Malaysia.

Pihak kami cuba menghubungi beberapa pihak untuk bantuan dari segi teknikal ini termasuk menghubungi pihak Telekom dan juga Eurovision.

Namun masalah teknikal ini masih tidak dapat diatasi atas sebab format isyarat transmisi Pakistan TV tidak disokong oleh mana-mana satelit yang masih mempunyai kekosongan slot.

Sekali lagi pihak Astro Arena ingin memohon maaf atas kesulitan yang tidak dapat dielakkan.  


"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

3 Motivasi:

Unknown said...

patut la
huhu

Legasi Piston Pecah said...

patut pon...
macam tu rupanya kot...kesian

UpProfits said...

Apapun tetap Sokong Team Malaysia!

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: