create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

6 March 2011

Tips Dapatkan 300 Facebook Likes Dalam masa 5 minit

Hari ini sy akan menunjukkan kpd anda bagaimana untuk mendapatkan 300 Likes~ di laman facebook anda atau kumpulan dlm waktu kurang dari 5 minit. Cukup skdr ikuti 5 langkah tersebut: (Apps lain dlm site nih ialah dpt menambahkan pelawat ke youtube anda,add mmber di twitter dan peroleh kredit yg d'tawarkan oleh mereka.)
1. Mendaftar di Twiends.


















2. Sekarang klik "Free Credits"


3. Masukkan semua kod ini di "Use Voucher"..

LK4W2Q 50 credits
54MU1W 50 credits
AX2KRZ 50 credits
KE3YZ1 75 credits
98HJ1A 75 credits

4. Sekarang anda mempunyai sekitar 300 kredit. Twiends adalah seperti sebuah laman web lelong di mana anda memilih kumpulan yang ingin mendapatkan like dan memilih seberapa banyak anda bersedia menawarkan utk mendapatkan 1 like. Sekarang saya misalnya ingin mendapatkan like dgn cepat, jadi saya akan meletakkan 4 kredit utk sorang like. To do that u just go 2 "Settings" and then "Facebook" n choose ur group or page and select how many credits u're willing to offer per like.


5. Tunggu sekurang-kurangnya 2 minit dan refresh halaman fb anda..

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

12 Motivasi:

Pisyek K said...

er, dah diuji dengan berkesan ke? best x? :D

Mancis said...

kebetulan aku memang nak beratus-ratus like, jadi aku cuba dulu.. hehe.. kalau tak dapat aku akan masukkan posting ni dlm tong kitar semual.. hehe... jangan marah...hehe

TanyaLelaki said...

wohoo.. aku dh lama guna ni.. mmg mantap..

aku tak suka letak website kalau main twiend. sbb aku tak nak trafik dari dorang. aku suka follower twitter je.. ko terpaksa ikut dorg, dorag pun terpaksa ikut kita. hoho..

Sejak kebalakangan ni, aku tak main ni sejak aku guna Hummingbird

Mr Laici said...

wohoho.. aku dah try.. mmg mantop twiend nie.. tapi jarang guna dalm malaysia.. ><

Unknown said...

macam tu ke...
baru tau

mukisabnau said...

terima kasih kongsi info

ejoy said...

terbaik la minta share kat blog yer...

joegrimjow said...

dah try, tapi untuk twitter. memang dapat tapi lepas tu depa unfollow balik
:(

Captain said...

kalau org yg suka kuantiti dari kualiti mungkin akan suka twiends.. bilangan org yg "like" or "follow" mmg akan bertambah.. tapi dorang mmg jenis tak amek endah "post" or "tweet" kita.. kalau tak percaya leh r try.. selamat mencuba.. hehehe..

Anonymous said...

betul gak tu.. bukan kuantiti.. tapi ualiti follower penting.. :)=

Nadzmer Azrai said...

yep, ini mmg cara bgus utk tarik org utk like. tp saya suka twiends sbb dia leh tarik visitor ke blog kita jugak heeee.

http://kisahbumikita.blogspot.com/2011/02/tingkatkan-visitor-blog-dengan-twiends.html

Syazwan said...

wow, rupanya ada servis macam ni!
thnks a lot ;)

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: