create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

28 March 2011

Video Seks Mirip Anwar: Isu 1

Dari Langkawi blogger Papa Gomo hubungi saya meminta supaya saya menyertai pertemuan dengan wartawan harakah dan beberapa orang yang lain lagi di sebuah restoran di Jalan Yap Kwan Seng malam tadi.

Katanya , kau pergi saja, kau jangan risau, itu kawan aku dan orang itu telah pun menonton video seks berkenaan hari isnin yang lepas.

Mengikut cerita wartawan harakah berkenaan yang juga kawan kepada Papa Gomo memang benar beliau telah menonton video tersebut pada hari isnin lepas di Carcosa Seri Negara.

Beliau yakin 100 % lelaki dalam video berkenaan adalah Anwar Ibrahim. Tidak mungkin video itu dipalsukan kerana katanya ianya dirakam dari empat sudut.

Saya tanya dia, "habis itu kenapa media harakah tidak laporkan yang betul" ?

Jawabnya, "saya hanya pekerja bro, yang menentukan bos dan itu semua adalah politik".

Dalam hati saya berkata , "parti islam pun menipu juga ke" ?

Katanya lagi, tiga orang teratas dalam harakah semuanya telah dipegang oleh Anwar Ibrahim dan sudah tentu mereka hanya melaporkan berita mengikut selera Anwar.

Fuhhhhh, papa Nurul Izzah memang hebat. Bukan hanya hebat di ranjang, malah hebatnya sehingga boleh menguasai harakah yang dimiliki oleh Pas. Tidak mustahil satu hari nanti, Pas akan dikuasai oleh Anwar. Sekarang pun sudah kelihatan tanda-tanda ke arah itu.

Mengikut wartawan harakah itu, wartawan malaysiakini juga menonton video berkenaan dan cakap benda yang sama kepada beliau, iaitu lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim.

Katanya dari sudut mana Johari Abdul kata itu bukan Anwar beliau pun tidak tahu melainkan pembohongan semata-mata.

Jadi, apa kita nak kata lagi ? kalau wartawan harakah dan malaysiakini pun kata itu Anwar Ibrahim, kita nak kata bukan lagi ?

Memang sah jawabnya itu Anwar Ibrahim. Jangan lagi anda semua tertipu dengan harakah dan malaysiakini. Apa yang mereka laporkan itu bohong semata-mata. Wartawan mereka yang pergi cari berita sendiri akui itu adalah Anwar Ibrahim.

Balik pejabat, apabila mereka tulis berita benar, bos suruh tukar kerana bos semua telah dilimpahi dengan wang ringgit yang dicurahkan Anwar.
 
Sumber: Ruang Bicara Faisal.com

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: