create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

1 April 2011

Pelakon Wanita Popular tak nak pakai pakaian bawah

Gosip terbaru ini membabitkan seorang pelakon wanita yang sangat-sangat popular sekarang ini. Kalau disebutkan nama, pasti ramai yang kenal dan tidak percaya dia berkelakuan sedemikian.Maklumla h, pelakon cantik ini nampak sopan-santun dan berbudi perkerti. Tetapi hakikatnya, dia mempunyai personaliti berbeza apabila bersama-sama dengan pihak produksi.

Menurut sumber, pelakon yang sering ditemani ibunya ini suka berlagak ‘diva’ dgn krew-krew produksi. Sikap lemah-lembutnya hilang sekelip mata. Sebaliknya, dia suka memerintah dan agak "demanding". Salah satu permintaannya ialah dia tidak mahu memakai pakaian berharga bawah RM50. Kononnya tidak setaraf dgn statusnya sebagai pelakon popular yang memiliki pengikut berjuta-juta di laman sosial.

Apabila diterangkan sukar mendapat penajaan, dia mula membandingkan dirinya dengan Erra Fazira. Kata pelakon berambut panjang ini, kalau Erra boleh dapat penajaan yang bagus mengapa tidak dia?


"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI ~LRBIH TINGGI DARI HARGA KEDIA BESI BURUK">

2 Motivasi:

Unknown said...

tu dah kira bodoh sombong dh tu. huhu

Tasha said...

tajuk entry tu paling tak tahan~

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: