create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

9 July 2011

Bersih 2.0 Part 1

Insyaallah jika berpeluang saya akan update gambar2 live ketika disana menggunakan sumber yang terhad. GAMBAR/VIDEO HD tapi menerusi NOKIA C7

-Update coming this morning-

8.45am Saya bertolak dari komuter Rawang, destinasi KL Sentral. Dalam komuter ni pun dah ramai. Semua pakat sembang pasal bersih 2.0. Dah bersesak dalam komuter ni.adesss...Saya tak boleh nak tangkap gambar. Sesak dalam komuter..Nanti orang kata jakun plak. Anda dapat saksikan harini kebanyakannya tak berpakaian kuning. Macam2 warna selain kuning. Ini adalah untuk senang lepas sekatan. Komuter Rawang tadi pun tiada polis tunggu. Tengok nanti kat KL Sentral macam mana.

@@- 9.15am Saya sudah sampai di KL Sentral. Keadaan di sini polis ramai berkawal. Ada yang datang cek beg orang yang disyaki, terutamanya yang pakai kopiah. Ada trak di luar sana berderet deret.
Saya masih berada di dalam KL Sentral. Senang yang mana yang nak datang tu baik anda berhenti Stesen Komuter Kuala Lumpur kerana disana ada ramai yang sedang berhimpun. Di KL Sentral tak ramai sebab polis ramai berkawal disini. Dari semasa ke semasa saya akan pamerkan keadaan disini.

Sebentar lagi saya akan bertolak ke Stesen komuter kl sebab keadaaan disini tidak seramai yang berada di Stesen komuter kl. Di sana memang ramai laungan takbir bergema tadi semasa train berhenti disana. Polis tak boleh buat apa disana sebab disana memang ramai...lebih elok saya berada disana. Nanti saya tiba disana saya akan update lagi. Harap anda faham. Ayat saya berterabur ni ada sebab...pening tengok orang kelam kabut

Gambar polis check beg...Salah@tidak salah??Apa prosedur??Polis pun tak guna prosedur

Terkini...saya termasuk dlm group di bawa ke pulapol.banyak trak juga.

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: