create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

12 November 2011

Malaysia Meledakkan 5 Gol ke atas India untuk Mara ke Final

JOHOR BARU: Malaysia  mengamuk di separuh masa kedua untuk membelasah India 5-1 dalam perlawanan Piala Sultan Johor yang pertama kali diadakan di Stadium Hoki Taman Daya di sini, semalam.

Hapreet Singh memberi India mendahului selepas hanya 13 minit. Malaysia kemudian bangkit kembali untuk mendapatkan hak untuk bertemu Australia dalam perlawanan akhir hari ini.

Mohamed Noor Faeez memulakan bola bergolek dengan gol penyamaan pada minit ke-17. Beliau juga pada sasaran pada minit ke-59. Mohamed Izzat Jamalluddin (45), Mohamed Syamin Mohamed Yusof (57) dan Izwan Shahril Nazril (61) merupakan penyumbang lain.

Perlawanan, yang diperhatikan oleh orang ramai 7000-ganjil, juga menyaksikan kad merah pertama yang menjadi pemimpin-pemimpin di dalam perlawanan dengan Singh India Talwinder pendapatan perbezaan yang meragukan pada minit kesembilan. India kemudiannya dikurangkan kepada sembilan lelaki apabila Hapreet Singh telah dibuang padang oleh pengadil Ben De Young Australia minit dari masa.
Google Translate

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: