create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

9 June 2010

Coffee With Nuffies: Perkongsian Tips dari Matjoe

Assalamualaikum dan salam sayang kepada pembaca setia blog kitaransemula serta rakan-rakan blogger Remedy. Sebenarnya agak kurang selesa hendak menulis entri tentang nuffnang. bukan apa, takut ada yang kata Remedy cuba kipas Nuffnang pulak...Tapi itu semua tak penting bila maklumat serta Tips yang berguna menguasai segala ketakutan Remedy.




Coffee with Nuffies...Rasanya semua sudah sedia maklum dengan jemputan dari Nuffnang untuk bersembang selama 1 jam di pejabat Nuffnang, Kuala Lumpur. Pelbagai persoalan akan dijawab oleh staff nuffnang yang peramah...eh..Macam mana Remedy boleh tahu semua ni?..Remedy pun belum pergi lagi...Remedy dapat rasakan bahang kemeriahan perjumpaan tersebut dari blogger yang telah bertandang ke pejabat nuffnang. Blogger yang remedy maksudkan ialah Matjoe. Pelbagai persoalan ditanya oleh Matjoe dan dijawab oleh Robb Chew.

Pelbagai Tips dikongsikan dalam pertemuan Matjoe dan beberapa rakan blogger lain...blogger lain yang menghadiri sesi tersebut ialah Jackie, Diese, Joshua dan Eyriqazz. Antara Tips yang betul2 berguna yang dikongsikan sendiri oleh Matjoe di dalam entri The Tips adalah bagaimana untuk mendapat Iklan terbaik dari nuffnang berpandukan perkara2 ini.

Nuffnang can count your traffic
Survey
Fraud Click
Buffer Earning
Metered Earning
Add Placement
Rekod Baik

Perkongsian Tips yang diberi oleh matjoe betul2 membantu remedy untuk menentukan hala tuju untuk terus aktif sebagai blogger. Tips berkesan menjana income dari iklan Nuffnang.



"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

10 Motivasi:

Unknown said...

membantu.woaa.suka.

Era said...

nak tips !

Matjoe said...

thanks remedy. apa yg patut kita kongsikan. pada aku win2 situation, nuffnang dpt byk bisnes, kita pun dpt byk iklan dat duit

Cikpuan Qiqi said...

cik qiqi nie stakat dpt tgok dr jauh je le..huaaaaaaaaaaaa

nina suhaina said...

takda tips baru? :)

Anonymous said...

thanks 4 sharing :)

Unknown said...

sesuatu yg nice...

MokhZam said...

info yang menarik ;)

M!Er4N said...

best la kalau dapat high tea dgn nuffies..huuhu

Awek PANAS said...

info berguna buat org spt ku.. :D TQ

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: