create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

16 July 2010

Pelakon Wanita Meninggal Dunia

SUBANG JAYA 11 Julai - Menantu pelakon wanita veteran popular, Datuk Sarimah Ahmad meninggal dunia hari ini akibat kanser payu dara.

Siti Rohani Wahid 53, yang juga isteri kepada pengarah, M. Jamil, menghembuskan nafas terakhir di Hospital Putrajaya.Menurut suaminya, M. Jamil, jenazah Allahyarham selamat dikebumikan di tanah perkuburan Islam USJ 22 Subang Jaya sejurus selepas solat Zuhur.



"Arwah merupakan seorang isteri yang cukup sempurna dan sukar dicari ganti.
 
"Arwah juga melakukan tanggungjawab sebagai isteri dan ibu dengan cukup baik daripada aspek mendidik anak-anak hinggalah menjaga makan minum kami sekeluarga," katanya yang telah 23 tahun mendirikan rumah tangga bersama arwah.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

7 Motivasi:

Anonymous said...

al-fatihah...

masturah mj said...

al-fatihah~~

fatinmmj

Penulis Rindu said...

jalan jalan malam..tnnet slow

akuzle ayu said...

al-fatihah... x sangka arwah neh isteri M. Jamil n menantu Sarimah... mmg arwah neh glemer dlu... awal2 80-an... penah berlakon dlm 'gila2 remaja' sbgai cikgu baru... semoga roh arwah dicucuri rahmat...amin!!

Anonymous said...

Ini yg berlakon dlm filem Bujang Selamat tu pegang watak kakak kpd Faizal Hussein. Dlm filem Gila-Gila Remaja pegang watak pensyarah yg kena kacau Roy (Faizal Hussein) & kawan2nya kat bus stop.

ariffda said...

al-fatihah

Anonymous said...

Saya tidak dapat berterima kasih kepada perkhidmatan pembiayaan lemeridian yang cukup dan membiarkan orang tahu betapa saya bersyukur atas segala bantuan yang anda dan kakitangan pasukan anda telah menyediakan dan saya berharap untuk mengesyorkan rakan dan keluarga sekiranya mereka memerlukan nasihat atau bantuan kewangan @ 1,9% Kadar untuk Pinjaman Perniagaan .Via Hubungi:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Teruskan kerja hebat.
Terima kasih, Busarakham.

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: