create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

25 July 2010

Perbualan Remedy Dengan Blogger Terkenal Dunia: Miss Alex

Apa perasaan korang bila tiba-tiba blog korang dilawati seorang pakar dalam bidang online dan blogging? pasti teruja kan? Remedy sendiri terkejut bila "Miss Alex" pakar online menjengah blog remedy dan meninggalkan pesanan dan juga sedikit pendapat berkenaan blog remedy. Buat pengetahun korang, beliau sangat popular dan terkenal di seluruh dunia dengan kepakaran menilai prestasi blog atau website. Kepakaran beliau memang diakui bertaraf lima bintang...Remedy nak kongsi sikit apa yang beliau komen tentang blog kitaransemula. Jom layan dialog di bawah



Pada pendapat Miss Alex, blog remedy selalu dikunjungi oleh siapa dan golongan apa?


Berdasarkan pada average, kitaransemula.blogspot.com lebih kerap dikunjungi oleh wanita yang berada dalam lingkungan usia 18-24 tahun, kebanyakkan mereka adalah wanita yang belum berkahwin dan tidak mempunyai anak. Banyak masa terluang di rumah dan di pejabat membolehkan mereka melawat blog kamu.

Based on internet averages, kitaransemula.blogspot.com is visited more frequently by females who are in the age range 18-24, have no children, are college educated and browse this site from home.

Adakah blog remedy boleh bersaing di kalangan blog terkenal di Malaysia mahupun di Dunia?

Tahniah Remedy...blog kamu (Kitaransemula.blogspot.com) berjaya menduduki ranking # 245.007 di dunia mengikut kedudukan Alexa tiga bulan lalu lintas. Waktu yang dihabiskan dalam lawatan biasa ke laman kira-kira dua jam, dengan 69 saat yang dihabiskan untuk setiap paparan halaman. Sekitar 68% dari kunjungan ke laman web terdiri daripada hanya satu pandangan laman (contohnya, yang memantul). Laman web ini telah talian sejak tahun 2000. Kitaransemula.blogspot.com telah mencapai kedudukan lalu lintas dari 1.145 di antara pengguna di Malaysia, di mana kami menganggarkan bahawa 83% dari pengunjung yang setia berada di blog kamu.

Kitaransemula.blogspot.com is ranked #245,007 in the world according to the three-month Alexa traffic rankings. The time spent in a typical visit to the site is roughly two minutes, with 69 seconds spent on each pageview. Roughly 68% of visits to the site consist of only one pageview (i.e., are bounces). The site has been online since 2000. Kitaransemula.blogspot.com has attained a traffic rank of 1,145 among users in Malaysia, where we estimate that 83% of its audience is located.

Setakat ini jer yang remedy sempat tanya, sebab mata dah ngantuk...so korang jangan terkejut satu hari nanti Tuan Alex berkunjung ke blog korang...jangan panik..tanya apa yang remedy tanya..confirm beliau akan jawab dengan jujur. boleh berkunjung ke website beliau di sini Miss Alex

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

16 Motivasi:

Affan Ruslan said...

lol.
mr alexa!

Affan Ruslan said...

yeah, aku 1st

± said...

hahaha..u got me!
mati² aku ingat miss Alex manalah...
congrats! utk blog performance yg mantop
blog aku x layak lagi nak check ranking tu sume
p/s: leh tahan cun gak 'Miss Alex' incik Remedy..

Latest entry grafik novel gua ~ Aku Pilih Neraka!

LiFe KaMi said...

tahniah bro,..

anazeyy said...

wow power..congretz ye remedy....

Che Armster said...

hehe bawah 500k tu... bagus2 tahniah bro

Anonymous said...

miss alex kamu sweet lah...boleh wa ngorat??? hahaha

Ken Wooi said...

wow.. #245,007.. so much higher than me! =P

gnesop said...

hebat...
tahniah..

mrnoble said...

pehh, power aa bro :D
aku suka blog ko!!

Cik Nathrah said...

congratoss!

blog mmmg mantap dan padat! :)

Nurul Ayu said...

cis...aku tertipu la ni..pelik gak aku mula2 apasal aku tak kenal pon miss alex ni..hahaha

- zuriey - said...

ingat miss alex mana la tadi

ShaNaz said...

cis tertipu den :)

akuvision said...

aku dah agak dah mesti alexa ni!

Ben said...

nie yang aku nk mgorat miss alex nie.hahahaha

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: