18 July 2010

Permohonan Maaf Terbuka Dari Remedy: Saya Sedar Saya Salah

Assalamualaikum dan selamat petang kepada semua. Sebenarnya berat hati ini untuk memohon maaf secara terbuka sebegini, perasaan ego seorang lelaki masih menebal dan memang tak akan padam, tapi demi untuk menjernihkan suasana yang baru tegang, peristiwa ni dah lama berlaku antara remedy dan blogger2 di luar sana. Remedy dengan rasa rendah diri igin meminta maaf kepada blogger2 di bawah:



Remedy ingin meminta maaf kepada semua rakan blogger yang tak henti2 datang ke blog remedy dan meminta apa yang remedy sukar tunaikan. Remedy susah nak jaga benda alah tu, semua di luar kuasa remedy. jikalau ada rakan2 yang datang dan meminta-minta seperti ini "Datang nak Cari Nuff", Singgah Cari Nuff", Click2 nuff" dan ramai lagi yang datang mintak. Remedy mintak maaf ya..Remedy tak tau bila diorang bangun dan bila diorang tidur.
Sekali lagi remedy minta maaf.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

9 Motivasi:

alinac lover said...

err..saya ni lambat paham~

Amir Izzat said...

hurm..ramai ke yang mintak? adoi..memang tak tertunai laa..

SITI said...

hoho..takpe2..siti maafkan pakcik Remedy yer~ :)

Fina Fento said...

hohoh..soh diorang pegi blog saya yang dah bersawang tu..ada je melekat..BE tengah running

lololol..


menggalakkan dosa pulak saya ni-.-"

mobile2go said...

Memang tak dapat menunaikan semua permintaan kan..kita kan manusia biasa. Harapannya semua memahami, kalau ada rezeki adalah kan. Teruskan bro..jangan give up.

Legasi Piston Pecah said...

entah lah...sekadar mampu tengok aja pesanan cam gitu.
----------------------
Selepas 2 hari J,rasa penat masih tak ingat

ScoTTisHioR said...

biasa la klu orang da femes..btw, saya tg wat misi gila, nak jadi folower utk 120483 blogger..pls support tuan..:)

MaryamJamilah said...

hehehe.. apekah.. memang tak tertunai lah camtu. :)

jack said...

oh..aku xminta..aku rembat jer terus..ekeke

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: