create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

14 July 2010

Seluar Dalam Bawa Sial

Baru semalam Remedy buat entri pasal nak jual seluar dalam dan Bikini, Nampak gayanya Remedy terpaksa melupakan hasrat untuk jadi usahawan seluar dalam. Apa tidaknya, kerana seluar dalam saya rugi hampir RM5,000 dan teruk dibelasah. "itulah aduan yang dibuat oleh Teh, 30, kepada Biro Pengaduan Awam MCA. Gantung seluar dalam punya isu.


Mangsa cedera dipukul oleh jirannya sendiri di hadapan rumah beliau di Seri kembangan gara-gara menegur jirannya itu supaya jangan menggantung seluar dalam di tembok rumahnya. Menceritakan detik cemas tersebut, Teh berkata, beliau baru pulang dari tempat kerja dan ketiaka baru mematikan enjin kereta Avanza, kunci kereta beliau dirampas dan tiba-tiba tumbukan singgah dipipi, dua cermin kereta saya dipecahkan, cermin rumah selain saya dibelasah oleh tiga lagi rakan jiran menggunakan buluh.

Dahsyat cerita mangsa ni, kita ni kalau duduk berjiran sepatutnya saling bantu menbantu, memang dah tau salah kita terima sahajakah teguran, ini tidak, orang yang menegur dengan cara baik pulak dibelasah..minta dielakkan dapat jiran macam tu...

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

5 Motivasi:

xazryx said...

hish .nape la smp tumbuk2 .ckp la elok2 .kn bgs .

xazryx said...

singgah pagi ye .

diraja22 said...

nasib kurang menyenangkan..

Anonymous said...

jauhi jiran yg cmtu..
nasib baik jiran sy friendly..

mrnoble said...

melampau aa kalu sampai kene tumbuk camtu

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: