14 July 2010

Gambar Kecederaan Tom My Starz LG

Saya Tak Takut...Itulah reaksi Tom, 25, apabila dituduh mendera Ayien. Kalau betual saya dera Ayien, buat laporan Polis dan buktikan saya bersalah. Saya beri tempat berteduh kepada Ayien selaepas dibuang keluarga tapi saya pulak yang dituduh mendera, apa cerita semua ni? lebih kurang macam tu lah ayat dia...remedy ringkaskan, berta penuh ada dalam Harian Metro, Hari ni punya paper.

Ini pulak ada dua keping gambar Tom yang didakwa dipukul oleh abang angkat Ayien dan ada jugak beberapa reaksi dari rakan-rakan forumer di forum terkenal...jom layan.


Antara Reaksi peminat dan juga forumer di forum terkenal...he he... 
  • Sikit je pon. Ingatkan parah sangat
  • Apahal dia ni? kena lempang ker?
  • Perangai tak semenggah
  • Apa kes minah ni? jatuh parit ker?
  • Kesnya main kayu3 dgn suami orang le tu...
Dan banyak lagi reaksi..remedy cuma ambik mana yang larat jer.....


"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

1 Motivasi:

Eza Rashid said...

tom nie sje mencapap,,,,pehape tah kan,,,,,hal2 g2 settle diam2 ok,,,,,artis2,,,hehehe,,,kat sni,,,tggalkan jejak tuk djejaki,,,

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: