20 December 2010

Harga Susu Pekat Naik 30 sen bermula 1 Januari 2011

Hilanglah semangat remedy nak lepak ngeteh di kedai Mamak macam biasa...ini semua kerana khabarnya harga susu pekat bakal naik sehingga 30 sen. Pelbagai reaksi serta maklumbalas yang remedy perhatikan  daripada penggemar teh tarik dan juga peniaga..antaranya:

  • Tak dapat la nak ngeteh kedai mamak selalu dah..
  • yahuuuuuuuuuuu..naik hargaaa....
  • teh tarik 2 inggit la pasnih  
  • terima kasih sekali lagi kepada kerajaan kerana berjaya menaikkan harga barangan... ini yg rakyat mahukan

  • yeahuuuuu..suma naik..best2... gaji aku bila nak naik ni
Sumber Penuh


"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

3 Motivasi:

Siti Safiyyah said...

heh, nasib baik tak minum kat kedai..selamat duit den.. :P

AMir Izzat said...

gila lah..leaps nie naik ar harga teh.. aduhai..kompem semua benda yang berkaitan dgn susu pekat nie naik... huhu

Fyzal said...

bro.. kita minum air kosong je la hari hari pas ni..

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: