create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

24 January 2011

Benarkah Datuk Lee Chong Wei Tiada Tandingan?

Pemain Badminton No. 1 Dunia dan juga Pemain berbintang besar di Malaysia, Datuk Lee Chong Wei merangkul kejuaraan ketujuh terbuka Malaysia menghampiri pencapaian rekod Peng Soon dengan lapan kejuaraan. Tahniah Chong Wei.


Persoalannya di sini, benarkah LCW tiada tandingan? apakah faktor kemenangan beliau sekadar melengkapkan siri penarikan diri pemain terkemuka China, Lin Dan? Di mata saya, Lin Dan adalah jaguh sebenar. Jangan kata saya tidak menyokong pemain negara sendiri malah jauh sekali tidak berbangga dengan keupayaan pemain-pemain Malaysia. Tetapi hakikat yang perlu kita semua telan walaupun pahit...LCW masih kecewa berdepan Lin Dan.

Seluruh rakyat Malaysia terlalu teruja untuk melihat kemenangan berpihak pada LCW setiap kali pertemuan akhir ditemukan dengan Lin Dan...tetapi setiap kali itu jugalah kami semua hampa..Saya tidak perlu hipokrit dalam isu ini...persoalan sama ada LCW tiada tandingan anda dan saya boleh jawab sendiri.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

3 Motivasi:

REMEDY KARUNG GUNI said...

To Wang Han: Tq to visiting me...will revert to you soon

lunaticg said...

Salam Kenal.
Tandingan dia Lin Dan jer....
tapi Lin Dan ni kalau tak stamina 100% dia takkan berani lawan Datuk Chong Wei. Sebab pertahanan Chong Wei memang the best, jatuh pun bleh sambut shuttle lagi.

REMEDY KARUNG GUNI said...

To Lunaticg: Selagi Chong Wei tak dapat kalahkan LIn Dan di kejohanan utama..selagi itu kita jgn kata Chong wei tiada tandingan...

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: