create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

25 January 2011

Fasha Sandha dan Jejai sah putus hubungan

Tiada lagi kasih sayang...Putus juga akhirnya hubungan cinta artis penuh kontroversi, Fasha Sandha dan bekas suami Nora Danish, Rizal Ashram Ramli..sudah suratan takdir..itu kata jejai bila diminta mengulas dan mengesahkan berita ini..beliau juga menafikan bekas isterinya menjadi punca keretakan hubungan mereka berdua.



Mungkin jejai telah berfikir panjang untuk menjadikan FS adalah satu risiko...pelbagai risiko boleh datang ke atas dirinya seandai mahukan FS sebagai teman hidup...Fasha Sandha yang tidak pernah lekang dengan pelbagai isu dan kontroversi murahan mungkin menjadi penyebab utama putusnya hubungan romeo dan juliet ini.

Kesian fasha, dah habis diheret ke hulu dan ke hilir oleh jejai...berparti bagai tak ingat dunia...ha ha..habis madu sepah dibuang..ingatlah fasha..sedangkan isterinya pun boleh dicerai..inikan pula awak yang tiada apa-apa hubungan. 

Nasihat buat jejai...pulanglah kepada isteri dan anak yang memerlukan kasih sayang seorang ayah...

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

3 Motivasi:

aanie said...

dah kawan dgn playboy, terima la akibatnya...

Hazzy Ishak said...

go back to nora danish lah.

Eiza GreenAppleKu said...

Siapalah agaknya calon suami Fasha yer..kita tunggu dan lihat.

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: