create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

13 January 2011

Kenapa Khir Toyo pulangkan gelaran Datuk Seri?

SHAH ALAM: Dewan Diraja Selangor hari ini berkenan menerima pemulangan semula pingat darjah kebesaran Selangor Seri Paduka Mahkota Selangor (SPMS) yang membawa gelaran Datuk Seri kepada bekas Menteri Besar, Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sungai Panjang itu meminta semua media serta penganjur program mulai hari ini menggugurkan nama Datuk Seri dari pangkal namanya dan menggunakan nama Dr Mohamad Khir Toyo saja.

Katanya, beliau menghantar surat kepada Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah bagi memulangkan sementara pingat berkenaan pada pertengahan Disember lalu.
"Surat ini dibuat berikutan kejadian saya didakwa di Mahkamah Sesyen Shah Alam beberapa hari sebelumnya atas tuduhan salah guna kuasa.

"Pemulangan semula pingat ini bagi mengelakkan darjah kebesaran negeri turut terpalit dengan sebarang keaiban sepanjang pertuduhan dan perbicaraan yang akan berlangsung," katanya dalam blog yang dimuat naik, hari ini. 

SUMBER 

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: