create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

3 March 2011

Remedy Join Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011...Jangan Lupa Vote

Remedy tertarik dengan marketing 2dayblogger.com berkenaan contest Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011...dalam segan2 dan malu2 alang remedy dengan rasa rendah diri dengan ini merasmikan "Idea Perniagaan Kreatif Terkini" dengan ini telah join contest tersebut.



Seperti kata Faisal Abdullah...pemilik blog 2dayblogger.com, contest ini masih kurang sambutan dari blogger malaysia...setahu remedy statistik kewujudan blogger di malaysia sudah melebihi 50 ribu blogger..tetapi dimanakah blogger2 ini....?

So..remedy tak perlu cerita panjang-panjang...kalau nak join contest klik saja pada link yang remedy dah bagi tue...dan satu lagi jgn lupa vote untuk blog remedy ya....kalau cantik cakap cantik...kalau tak cantik pun cakap jugak..senang nak edit..he he..

HARAP RAKAN2 BOLEH TOLONG VOTE BLOG REMEDY DI LINK DI BAWAH


Blog remedy berada di no. 17...http://kitaransemula.blogspot.com..just panduan kepada yang masih belum tahu url blog remedy....jasa baik anda remedy dahului dengan jutaan terima kasih.
"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

2 Motivasi:

aliarosli said...

gud luck

datang nak buat spotcheck untuk undian
nak pilih 10blog tercantik

jangan malu-malu vote saye juge
no 28 kump.2
thanks

Faisal said...

Salam,untuk makluman korang,undian untuk pencarian 10 blog tercantik sedang berlangsung sehingga 10 mac 2011..jom,jom,,mulakan berkempen skrg=)..

sila check kat sini :-Undian Pencarian 10 Blog Tercantik 2011 Bermula

Salam Jalinan Ukhwah Daripada Faisal Abdullah

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: