create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

8 February 2011

JPJ buat hal lagi: kaji haramkan guna LCD Screen dalam kereta


Hari ini remedy baca satu artikel di The Star Online katanya JPJ akan mengkaji semula akta penggunaan LCD scree dan pemain DVD di dalam kereta. Mungkin sesiapa yang memasang akan disaman atau juga siapa yang ada benda alah tu cuma boleh menonton sewaktu kereta berhenti saja.

Tujuan sebenar pemasangan benda alah tu pun remedy tak pasti sebab ada yang kata nak suruh anak-anak yang duduk di sit belakang layan screen...so tak lah mengganggu driver ketika memandu...lagipun ada kebaikan dan keburukan pemasangan LCD screen ni sebenarnya.

Jadi, bagaimana pulak dengan kereta yang dah siap dipasang dengan gadget ini?

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

2 Motivasi:

Legasi Piston Pecah said...

memang bahayalah kalau sambil memandu tgk portable dvd tu...

lagi2 lcd screen kan...cuma kene kaji balik,ada tak kes2 kemalangan melibatkan kecuaian akibat gadjet nie?

Lcd fan said...

Tak ada kemalangan akibat gadjet nie. Yg kemalangan tuu tetidur pasal kereta tak ada radio. Mcm yg kat sabah tuu ikut jalan spitang ke tawau dekat sempadan hutan kalimantan tuu. Tetidur kereta tak ada sound sistem radio segala dahlah drive time tuu turun dr kawasan tinggi area gunung dan banjaran, mau tiga thn jugak baru dia di jumpa kat lereng lereng gunung tuu tinggal tengkorak kereta semua masih oh dia jak yg dah jd tengkorang kat tmpt duduk pemandu... Isteri dia ingat dia dah lari kawin lain 😵

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: