create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

30 March 2011

Gosip Engku Emran Bakal Berkahwin, Erra Anggap Lucu

Kesian rumahtangga Erra Fazira dan Engku Emran. Tak habis-habis gosip pasal keretakan rumahtangga mereka. Lepas satu satu. Gosip terbaru, Engku Emran bakal berkahwin lagi.

Gosip terbaru itu timbul ekoran kekecohan di kalangan petugas Bernama TV yang mendakwa Engku Emran merancang untuk berkahwin lagi.

Pelakon Erra Fazira pula menganggap gosip terbaru yang mendakwa suaminya Engku Emran Engku bakal berkahwin lain sebagai sesuatu yang lucu dan tidak benar.

"Saya sendiri sebagai isterinya pun tidak pernah pula mendengar cerita ini. Sebelum ini sudah banyak cerita tentang rumah tangga kami diperkatakan.

"Saya menerima dakwaan ini sebagai sesuatu yang lucu dan menganggap ia tidak benar sama sekali," katanya yang ditemui selepas terlibat dalam program TV3, Wanita Hari Ini di Sri Pentas, Bandar Utama, Selasa.

"Sudah banyak kes yang berlaku apabila rumah tangga artis yang aman damai pun didakwa ada masalah. Jadi saya sudah tidak kisah dengan cerita sebegini," katanya.

Haih...macam-macam...

Semoga rumahtangga Erra & Engku Emran kekal bahagia selamanya.

sumber : mStar Online 

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: