22 March 2011

PENDEDAHAN KISAH VIDEO SEKS ANWAR! MESTI BACA

Aku nak share dengan korang sikit tentang pendedahan video yang telah dibuat hari ini oleh pihak yang kita sendiri pun tak tahu siapa mereka sebenarnya.

Begini kisahnya pada 21hb FEB 2011, Anwar telah pergi ke Hotel di KL yang menawarkan perkhidmatan seks dan Spa. Selepas melakukan aksi-aksi hebat seperti memancut dalam mulut wanita Cina tersebut dan membuat beberapa aksi hebat sebelum pancut kali kedua.

Maka Anwar pun pulang la, selepas selesai semuanya, tiba-tiba si peliwat dan juga manusia gila seks ni teringat bahawa dia tertinggal jam Omega dia, lepas tu dia ni pun mintak la seseorang untuk peri dapatkan jam tersebut.

Semasa mencari jam tersebut, orang yang disuruh mengambil jam itu terjumpa perakam CCTV, dia terkejut beruk la. Tapi orang ni pandai, bila dia dapat video tu dia diam dan dia tengok dulu apa is kandungan dalam video tersebut.

Sebab itulah hari ini, dia memanggil editor-editor kanan media di negara ini dan mereka ni dipertontonkan video 'Anwar in Action'. Tapi orang yang buat benda ni poun pandai, dia tunjukkan video tersebut melalui komputer sahaja dan dia juga sempat mengedarkan risalah.

Lagipun masa dia nak tunjuk tu, bukan semua boleh masuk, hanya 5 orang sahaja dalam bilik tersebut dan wartawan pun cuma 4 orang sahaja (kena tunjuk pass dulu baru boleh masuk). Mereka dipertontonkan video aksi 20 minit.

Penganjura yang mendedahkan video ini belum dikenalpasti lagi siapa orangnya dan mereka ni kata sekiranya dalam seminggu Anwar dan isteri tidak meninggalkan politik maka perkara ini akan diperpanjangkan lagi dan footages tersebut akan diserahkan kepada Ngo dan badan bebas untuk penilaian.

Habislah kau Anwar! Ini video baru, kita tahu taktik kau, asal apa saja benda keluar pasal kau semunya FITNAH kan? Tapi kalau kau tuduh orang lain tu semuanya benar kan? Sampai hari ini kita masih tunggu segala bukti yang kau nak dedahkan tapi habuk pun tarak.

Apa yang pasti, segala kejahatan dan kebabian kau yang semakin terdedah! Sikit-sikit kau kata Fitnah, bila mintak DNA kau tak nak bagi, bila suruh bersumpah kau tak nak! Ni keluar video ni kau kata fitnah! Aku dah letih dengan segala taktik tahap babi kau ni Anwar oi!

Aku percaya kau akan dihambat keluar dari kancah politik dengan begitu hina sekali kerana kau telah memepermainkan agama dan kau telah menipu berjuta-juta rakyat Malaysia! Sumpah Saiful makin memakan kau hari demi hari wahai Anwar!

Kita tak sabar nak tengok kau musnah sebab kau adalah manusia paling haramjadah dalam bumi bertuah ini! Kau adalah manusia palig laknat di kala ini wahai Anwar! Allah Maha Besar! 

Sumber Asal

Benarkah Dakwaan ini? Anda nilai sendiri

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

6 Motivasi:

pneumedic said...

betul ke anwar..ni..panas dah isu ni..

zuar said...

sokong!!

sahabat said...

as saLam.

maaf ye. saudara meLetak kn sepenuh kesaLahan ats bahu hamba ALLAH itu. namun, kita beLum KONFEM pun yg mana pihak benar dan yg mana pihak saLah betuL tak...? manusia itu d cipta oLeh ALLAH. hanya ALLAH yg Layak sangat2 utk meLabeL kan ciptaan nya spt haramjadah ke, babi ke, ape ke.

kita ni sesama manusia. umat ISLAM puLa tu. tak pa La kaLau dia buat benda tu pn. ia nya tidak beri kita kudis ape pn kan...?

maaf, seharus nya saudara tak buat begini Lg. igt, dOsa memfitnah itu Lg besar dr dOsa mbunuh. biLa masa kita nk minta maaf pd Org yg d umpat sdg kn kita beLum tahu Lg biLa kita akn dpt peLuang jumpa dgn beLiau. ketahui Lah bahawa, dOsa sesama manusia hny akn trhapus sekiranya ORANG tersebut MEMAAFKAN kita.

kLu tak, terapung apung La rOh kita d antara Langit & bumi. waLLahu'aLam. maaf Lg skaLi.

vviisshhnnuu said...

Entah lar btl ke x atau mainan politik


Entry Terkini: Empat Sebab Anwar Jadi Mangsa

REMEDY said...

@Sahabat

saya ulang kenyataan saya di akhir artikel

"Betulkah dakwaan ini? Anda Nilai Sendiri"

Saya sendiri memang tidak tahu apakah perkara ini sahih atau tidak...sekadar mengutip pendapat dari pembaca. Artikel asal adalah dari blogger politik yang pro BN...jika ada kenyataan dari Anwar pasti akan saya update di blog ini..

Terima kasih atas nasihat dan teguran yang membina

Anonymous said...

ASTASHFIRULLAHHALAZIM.....mengucap panjang baca.
Daripada mengecam orang sedemikian rupa, baik muhasabah diri betul atau tidak.

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: