create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

15 March 2011

Video Aktor Suam-Suam kuku Rakam Filem Panas Tersebar

NAK kata terkenal, memang belum glamor. Cuma baru-baru ini sedikit gosipnya terkeluar di celah-celah berita-berita penting. Tapi rasanya khalayak masih belum benar-benar mengetahui nama individu yang menamakan dirinya pelakon ini. Tetapi sebelum dia berjaya menjadi pelakon profesional dalam bidang seni, dengarnya aktor ini terlebih dahulu melibatkan diri dalam bidang lakonan DIY (do-it-yourself).

Khabarnya, video lucah yang dirakam oleh pelakon tersebut bersama skandalnya dapat dihidu oleh kekasih aktor tersebut hingga menimbulkan kekecohan. Ia merupakan antara punca perpisahan aktor ini dengan kekasihnya yang juga terlibat dalam bidang seni. Malah dengarnya, bila-bila masa sahaja kekasih pelakon tersebut boleh sebarkan kalau dia benar-benar berniat jahat. Tetapi dia tidak berniat berbuat demikian. Macam-macam hal. Kalau nak jadi pelakon, jadilah di pentas yang betul. Bukannya di atas katil. Sudahlah membuat dosa, nanti boleh jadi malu besar pula.

Biar betul? janganlah ambik jalan pintas untuk jadi glamor..tgk macam Rosyam Nor...nama meningkat nama disebabkan bakat....biar perlahan..yang penting selamat.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: