create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

24 January 2011

Salam 1Blogger: Teknik Tarik Pengunjung Menjadi...Alhamdulillah

Salam dan selamat petang semua...petang ni remedy nak kongsikan kegembiraan remedy...setelah berjaya menarik pengunjung menggunakan teknik yang telah remedy cipta....Teknik ini remedy namakan "RDS" so boleh lihat perbandingan dari gambarajah di bawah:


Gambarajah 1: Statistik minggu lepas...sebelum guna teknik RDS


Gambarah 2: Statistik minggu ini selepas guna teknik RDS

Baiklah..tentu ramai yang tertanya-tanya RDS ni apa kan...ok...RDS ni singkatan "Remedy Direct Source"...Teknik atau kaedah ini remedy cipta untuk memudahkan para blogger melakukan blogwalking ke hampir 500 blog dalam masa 1 jam...ini bukan teknik robot...ini betul2 human yang buat...So.kepada blogger yang ingin mencuba kaedah ini...korang boleh tinggalkan link blog korang...Remedy tolong buatkan untuk sehari....remedy buka untuk 5 orang pertama untuk merasa servis percuma ini...



Gambarah 3: Statistik Setakat 8.00 malam hari ni (22/4/2010)


Gambarah 4: Statistik Setakat 7.00 malam hari ni (23/4/2010)


Bagaimana Teknik ini berfungsi?

Remedy Direct Source atau RDS berfungsi untuk memudahkan korang semua membuat blogwalking atau promosi blog dgn lebih cepat, mudah dan sistematik. Kenapa Remedy kata begitu? Dengan senarai bloglist yang telah korang susun mengikut Page Ranking (PR checker tool boleh download seperti dlm langkah 3). Bloglist ini bertujuan memudahkan korang mencari target blog yang korang ingin lawati. Bloglist ini hendaklah selalu di update coz..tiap2 hari tidak kurang dari 100 blog baru wujud dlm Malaysia.

Tutorial:

Remedy akan berikan tutorial beserta gambarajah bagi memudahkan korang belajar. Tapi remedy lebih mudah mengajar face to face...teknik ni kalau dah tau buat memang boleh letup...remedy dah kaji sebelum buat...Nuffnang bayar kita semua dgn 2 cara. pertama melali klik, kedua melalui jumlah paparan (impression)..so makin banyak impression makin byk duitlah kan...? Bukan Remedy x nak ajar sampai habis sekaligus...tapi remedy nak korang semua faham satu2 langkah tu dengan 100% faham..mungkin pada blogger yang dah otai boleh skip langkah 1...tapi bagaimana dgn newbie?..so...kita bagi sama2 faham...pada sesiapa yg dah faham boleh ajar siapa yang kurang faham.

Langkah 1:

Sediakan 5 blog list. Setiap list sekurang-kurangnya mengandungi 50 URL blog. Buat list di dalam notepad dan namakan setiap fail mengikut jadual list di bawah ini:

List A: PR0
List B: PR1
List C: PR2
List D: PR3
List E: PR4

Contoh List:


Langkah 2: Pastikan korang guna mozilla firefox sebagai web browse...boleh download di sini

Langkah 3: Open browser Mozilla anda dan pergi ke URL ini

Apakah Kelebihan install Plugin Seo quake ini? Korang dengan mudah akan tahu secara automatik maklumat setiap website atau blog yang korang visit or blogwalking. ini termasuklah Page Ranking, Alexa Rangking, Yahoo Index, Price, dan bermacam lagi..so korang dah tak perlu nak guna Pagerank Tool checker nak check satu2 blog url....selepas korang dah tahu semua statistik tentang blog yang korang visit. terpulang pada korang untuk senaraikan dlm bloglist yang remedy suruh buat pada langkah 1 sebelum ni.


Install Seo Quake Melalui Mozilla seperti remedy tunjukkan dalam gambarajah di atas. Ikut langkah- langkah mudah seterusnya seperti install software yang biasa korang install. Selepas siap install korang akan dapati plugin ini setiap kali korang visit blog atau website. lihat gambarajah di bawah;


Harap Membantu...jangan lupa promosikan blog remedy ya...


Bersambung

*Note: Jangan lupa jadi follower k..


"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

205 Motivasi:

«Oldest   ‹Older   201 – 205 of 205   Newer›   Newest»
Anonymous said...

http://era070789.blogspot.com

teringin gak nak ramai follower

Myvitrd said...

wah aku pon cuba teknik ni.. memang terbaik.. ucap terima kasih kepada ramedy.. Aku dulu dapat masa dia offer suruh buat satu entri.. Sapa yang nak boleh godeh dalam blog http://myvitrd.blogspot.com

Zul's Stuff said...

mcm best benda ni..nak kna try la ..

http://zulmovie.blogspot.com/

Mohd Firdaus said...

bro...cepat la smbung entry..x saba dah ni..huhuhu

http://episodkehidupanku.blogspot.com

Anies Anessa said...

tak paham sgt la

«Oldest ‹Older   201 – 205 of 205   Newer› Newest»

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: