23 June 2010

Masayu Anastasia pula menjadi Ratahan Ariel Peterpan

Tidak cukup dengan Luna Maya dan Cut Tari, Video adegan ranjang Ariel Peterpan bersama Masayu Anastasia pula menjadi rebutan peminat bekas vokalis kumpulan Peterpan ini. Mungkin benar seperti yang didakwa sesetengah pihak, terdapat sekurang-kurangnya 23 ke 32 video terlampau yang pasti akan beredar di online berikutan dakwaan Ariel laptop peribadinya dicuri.

Polis Indonesia masih lagi giat mencari orang pertama yang menyebarkan video berkenaan, mengikut sumber, tarikh sebenar video tersebut disebarkan adalah antara pertengahan atau penghujung Mei. Video lucah tersebut menjadi isu hangat dan tersebar begitu pantas bukan sahaja di Indonesia malah di kalangan negara-negara barat.

Sementara itu, hasil siatan polis indonesia, Watak utama di dalam video tersebut memang sah milik Ariel. Bantuan pakar forensik komputer diperlukan bagi menilai ketulenan video tersebut dan Ariel sendiri telah mengaku akan perkara tersebut.

Di Indonesia, Ariel kini disamakan seperti Tiger Woods yang telah mencemarkan imej sebagai ikon dengan pelbagai skandal dengan ramai wanita. Pelbagai khabar angin bertiup kencang mengatakan Ariel akan dihukum rejam kerana melakukan zina.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

8 Motivasi:

Mr Noble said...

haha! tak abes-abes!! jgn ada yg kat malaysia camni sudah

nabilah abd rahman said...

giler arr si ariel ni...mmg pencabar terdekat tiger wood...

Zack Zaifull said...

boleh kumpul buat koleksi ni hahaha

iniAKU said...

pewjh~ mmg nikmat kot ariel ni, haha >___<

Anazkia said...

halah, aku malas sangat bincang pasal dia. Tak habis2 :(

sHaH said...

pergh!!!
mamat ariel ni memang kaki sontot pompuan..
bukan hensem pun..

mcm mana la dak pompuan tu leh bagi je badan?

Enchaoz said...

perghhh indonesia buat hukum rejam eakkk?? dasyat ea..

Legasi Piston Pecah said...

dah memang nak sama dengan tiger wood pon...dasat betul ariel nie..egatkan dua perempuan je,ish sampai tiga?ada keempat tak?

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: