25 July 2010

Ada Blogger Meninggal

Tangisan airmata pun x dapat mengembalikan seseorang yang telah meninggal.......terjerit meraung pun sudah tidak berguna...sepatutnya sebelum apa2 terjadi....

Patutnya sebelum blogger yang rajin datang ke blog kita pergi berlalu begitu sahaja tanpa menoleh ke belakang..kita kena bijak mengikut segala jejak yang ditinggalkan oleh blogger....ya Blogger MENINGGALkan jejak di blog kita..ada yang berharap dengan segunung harapan agar kita datang ke blog mereka.

Jangan sampai nasik dah jadi bubur baru nak tutup dapur...susah macam tu..dah terlambat....blogger yang meninggalkan jejak telah pergi selama-lamanya meniggalkan blog kita....Tapi...tapi apa?

nantilah aku sambung k.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

17 Motivasi:

Zack Zaifull said...

tak paham...... sambung cepat!!!!!

Dark Half said...

fuh! kasi saspen nampakk..?

REMEDY said...

To Zack: Malam ni aku sambung k

To Dark: Blogger meninggalkan jejak

rammyd said...

ceh ingat sape yg meninggal tadi.. hihi =P

interpeso21 said...

suspens tol...

princeduyong said...

meninggalkan blog ke remedy?

TINGGALKAN SATU NYAWA

sI tEDI said...

aku rasa ini kisah blogger yg dtg sekali lepas tu x dtg2 balik. he h ehe

salam remedy :))

REMEDY said...

To Rammyd dan Interpeso: Ada maksud tersirat dalam entri ni...cuba fahami

To Princeduyong: Bukan meninggalkan blog...tapi tunggu sambungan entri ni k..tq datang

To Si Tedi: Dah dekatlah tu...tapi kurang tepat...nice try

Wan Haffiz said...

ko nyer tajuk entri mmg kow2...hahha

munna said...

baru je nak sedekah Al-Fatihah

REMEDY said...

To Wan Hafiz: Macam kopi kapal api plak kan...betul2 kaww

To Munna: Eh jgnlah mcm tu...blh jer sedekah al-fatihah...x pyh tunggu org meninnggal apa

Mr Noble said...

ok aku tunggu sambungannya

REMEDY said...

To Mr.Noble: Bro lah yang paling setia

encHIx laNDax said...

adoi!tertipu!!hehek

Ery Farieha said...

sape pulak aih?

diraja22 said...

meninggal..

Mar zyah said...

nk tggu smbungan mlm nie la

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: