1 July 2010

Video Seks Ariel dan Bunga Citra Lestari (BCL)

Belumpun reda kisah video lucah Ariel dan Luna Maya, Cut Tari, kini Video adegan ranjang beliau bersama aktres terkenal Indonesia Bunga Citra Lestari (BCL) pula tersebar luas di Manado.

Di Indonesia, polis terpaksa mengerah tenaga untuk menyiasat video terbaru yang dikaitkan juga dengan Ariel..walaupun mungkin ada segelintir yang berasa seronok untuk melihat bagaimana BCL beraksi. Video tersebut dikatakan dijual di pasaran Indonesia lima kali lebih mahal dari video luna maya dan cut tari.

Polis sehingga kini sedang menyiasat penyebar video lucah tersebut untuk dihukum. Pelbagai bukti telah dikumpul seperti coli hitam milik cut tari serta penemuan studio lokasi tempat video tersebut diproses. polis Indonesia juga memetik sebagai berkata, Ariel telah mengaku menjadi watak utama di dalam video aksi ranjang tersebut. Untuk kamu yang masih tercari-cari video tersebut boleh cuba google.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

11 Motivasi:

UglyPooh said...

hrm...mcm2. nau'zubillah

IMAN'S UMI said...

Abehla Ashraf Sinclair...kena bljr ckp Melayu Malaysia balik la...

.s.o.f.i.a. said...

isshhkk... tak abeh2....

Mr Noble said...

haha! mende la diorang ni, sket2 video seks.
macam dah takde keje lain je :p

belalang hijau said...

perh...

dasat betul la mamat ariel nih...
boleh geng dgn org tua pengasas playboy la mamat ariel...

kuikuikui...

BUJANG SUSAH said...

Cara nak berhenti merokok klik di sini

YASIR said...

ariel = edison chen

alynn malynna said...

kite tunggu sape pulak lepas nie...
huhu

yahaya said...

dunia..dunia..malu..x

HonEyBuNNy said...

mcm xdak vidoe lain mereka nak buat...ish2...masya allah...geleng2 kepala...

rhapsody LiN said...

hmm.. masa diorg suruh rejam ariel tu ku dh terbayang nk mati dh ariel ni

hehe..

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: