create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

21 January 2011

Boeing Bakal buang lebih 1000 orang pekerja



NEW YORK (ANTARA News) - - Gergasi penerbangan AS Boeing mengatakan bahawa pihaknya akan memotong seramai 1,100 pekerja yang berkhidmat selama dua tahun ke atas kerana melambatkan pengeluaran-17 pesawat pengangkut tentera C-nya.

"Boeing akan mengurangkan tenaga kerja program pengeluaran ini dengan sekitar 1,100 pekerjaan sampai akhir 2012," kata syarikat berpusat di Chicago dalam pernyataannya.

Peralihan ke tahap pengeluaran baru diumumkan pada bulan Februari 2010.

Kargo tentera jarak jauh C-17, yang pada tahun ke-18 perkhidmatan, boleh membawa peralatan besar, peralatan dan pasukan terus ke lapangan terbang kecil, syarikat berkata.

"Armada terus beroperasi pada tahap dipercepat kerana gelombang pasukan baru-baru ini di Afghanistan," kata Boeing.

"Ini mencapai dua juta jam terbang total pada bulan Disember, kurang daripada lima tahun selepas melepasi tanda satu-juta-penerbangan-jam."

Tentera Udara Amerika Syarikat adalah pelanggan terbesar, mengambil 206 dari 226 C-17 disampaikan di seluruh dunia.

pelanggan asing Boeing tentera termasuk Inggeris, Kanada, Australia, Emiriah Arab dan Qatar, serta Strategik NATO yang dipimpin Airlift Kemampuan konsortium.

C-17 juga telah menyokong misi kemanusiaan dan bantuan bencana, seperti memberikan bantuan ke Haiti selepas terjadinya badai yang menghancurkan tahun lalu.

Boeing mengatakan pindah ke tahap pengeluaran lebih lambat "akan selesai musim panas ini" dan mengarah pada penghapusan dari pergeseran kedua di kemudahan-17 perakitan C akhir di Long Beach, California.

Sekitar 900 dari 1,100 pengurangan pekerjaan yang dirancang diharapkan akan dibuat di kilang Long Beach. Sisa daripada pengurangan akan terjadi di Arizona, Georgia dan Missouri.

"Mengurangkan jumlah C-17 kita memberikan setiap tahun - dan melakukan itu dengan gaya kerja yang lebih kecil - akan membolehkan kami untuk mempertahankan pengeluaran terbuka selepas 2012, melindungi pekerjaan, dan memberikan pelanggan berpotensi lebih banyak masa untuk menyelesaikan keperluan mengangkut mereka , "kata Bob Ciesla, C-17 pengurus program, dalam pernyataannya.

Boeing mengatakan pihaknya sedang bekerja untuk mancapai tempahan antarabangsa tambahan untuk C-17, dan bahawa India dan Kuwait diharapkan menjadi pelanggan berikutnya.

Jabatan Pertahanan mencadangkan anggaran fiskal 2011 penutupan program-17 C. 

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: