create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

11 March 2011

Tutorial: Rahsia Mencari Keyword Paling Panas Minggu Ini

Kepada semua rakan Blogger, Remedy bukan nak menunjuk-nunjuk dengan free traffic dan kunjungan pengunjung yang bertali arus ke blog kitaransemula. Tapi sekadar untuk berkongsi sedikit sebanyak ilmu permainan memilih kata kunci atau keyword yang pastinya akan membantu menaikkan jumlah pengunjung ke blog kita.

Remedy juga adalah Blogger newbie..masih mencari-cari teknik dan kaedah paling pasif untuk menjana trafik. Tetapi percayalah dengan pemilihan keyword yang baik dan bermutu pastinya blog atau website kita akan selalu dikunjungi oleh pelawat yang datang dari enjin carian seperti google. Selain itu sumbangan dari pingsite seperti Gengblogger, Innit, Apesal.com dan Blogwalking juga dapat membantu menaikkan jumlah traffic.

Lihat Keyword dan kata kunci yang anda boleh gunakan untuk bersaing merebut organik trafik pada gambarajah di bawah:


Lihat juga semua pengunjung ini datang dari mana:

Ini adalah bukti di mana permainan dan pemilihan keyword yang sedang hangat dapat menarik jumlah pengunjung organik yang lebih ramai. Anda boleh gunakan keyword yang remedy berikan untuk dijadikan tajuk entri atau label/tag entri...selepas itu lihat hasilnya.




"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

0 Motivasi:

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: