create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!

24 July 2010

Saya Menceraikan Isteri Saya dengan Talak Tiga: Isteri Curang Di Facebook

Alhamdulillah, segalanya selesai sudah. Baru balik dari mahkamah syariah. Saya menceraikan isteri saya dengan talak 3 ... tiada lagi ruang untuk kami kembali. 

Luahan di atas adalah kisah benar dari seorang suami yang mendapati isteri beliau telah curang di laman facebook. Baru-baru ini remedy dapat satu mesej di dalam e-mail group berkaitan isu ini..di bawah ini petikan penuh dari perasaan seorang suami yang luluh hatinya, semoga jadikan pengajaran.

"Alhamdulillah segalanya selesai sudah. Baru balik dari mahkamah syariah. Saya menceraikan isteri saya dengan talak 3 ... tiada lagi ruang untuk kami kembali. Puncanya ... isteri yang selama ini saya sayang sangat pada dia tidak belah bagi akhirnya kantoi kerana menduakan suami melalui hubungan dengan lelaki kawan lama yang muncul hubungi dia melalui facebook. Saya telah lebih 2 bulan menyiasat kegiatan mereka yang bermula dengan tegur menegur di facebook.. saling mencurah perasaan rindu dendam... akhirnya membawa kepada pertemuan sulit hingga mereka terlanjur. Bila saya dah kumpulkan semua bukti saya pun bentangkan pada dia... akhirnya mengaku lalu saya ceraikan dia serta merta.

Kepada suami suami sekelian.... berhati hati dengan aktiviti isteri anda di facebook. Mereka mungkin akan curang pada bila bila masa. Jika anda sekelian ingin belajar bagaimana untuk menceroboh masuk akaun perempuan curang seperti itu sila email saya. Saya ada kaedah yang efisen dan terbukti berjaya membongkar hubungi sulit isteri saya.

sekian dan hati hati lah"
Semoga apa yang dilalui oleh sahabat kita ini dapat dijadikan pengajaran, laman sosial pasti ada kebaikan dan pasti juga ada keburukan, pandai-pandailah kita mencari faedah darinya...perkongsian ini bukan sahaja untuk renungan para suami..malah.para isteri..perhatikanlah juga suami2 anda di facebook...sebelum ianya terlanjur...Nasihat ini remedy tujukan buat diri remedy juga.

"TURN YOUR TRASH COMPUTER FOR CASH"

6 Motivasi:

mak_ngoh_selamoh said...

lor...bahaya betul kan. itulah..bentuk kecurangan zaman moden > fesbuk, frester, blog, twitt dll. Tapi harus diingat, bukan isteri jer...suami pun sama gak...TERcurang di dalam alam maya dan membawa ke pada alam realiti.

Unknown said...

btol tu.ramai da mcm tuh~

REMEDY KARUNG GUNI said...

To Mak Ngoh: Betul tu mak ngoh...bila remedy dapat e-mail tu kira tersentak jugaklah..kecurangan zaman sekarang memang dahsyat..dan mudah jer nak berlaku

To Alinac: Dah ramai ker jadi macam tu?

izyantyPersonalTaste said...

macam2 le kes sekarang,yang penting semua tu atas diri sendiri....tepuk dada tanya iman...

mrnoble said...

skang ni bende2 yg tak baik dah byk berlaku kat social network, cam kes tipu duit dsb. ini bermakna makin ramai org yg tak baik dah pandai bersocial networking.

Nur Areefah said...

ambil kesempatan dengan kemudahan yang disedia kan

Post a Comment

"KITAR SEMULA KOMPUTER UNTUK TUNAI"

REMEDY X-CHANGE LINK FORM

create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com! create your own banner at mybannermaker.com!
Your Nick:
Your Blog URL: